Gatverepielekes gladheid

mcvdmvs

Latere in aeternum
15 sep 2002
2.118
6
Apeldoorn
Een paar dagen heeft de zon geschenen. Dan miezeren er een paar druppels op de weg, en de opstelstroken voor de verkeerslichtinstallaties zijn plotsklaps spiegeltje glad. Tot driemaal toe het voorwiel geblokkeerd en gelukkig niet op mijn plaat en wel op tijd stil, ik geloof dat de blikrijder voor mij het niet eens opmerkte...

Zo zeg, dat was schrikken!
 
Wellicht niet helemaal lekkere banden onder de motor?

Zo lang is het nog niet droog geweest, dus zoveel gladheid
kan bijna niet.
Tenzij er natuurlijk ook diesel of olie in het spel is...
 
na een periode van zon(weekje)zorgt het eerst buitje altijd voor zeer gladde wegen, alle gelekte olie etc etc wordt dan een heerlijk zeep laagje op de weg. :)

vooral waar auto's stilstaan.
 
na een periode van zon(weekje)zorgt het eerst buitje altijd voor zeer gladde wegen, alle gelekte olie etc etc wordt dan een heerlijk zeep laagje op de weg. :)

vooral waar auto's stilstaan.

ZEEP!!! op de A16 lag pas een bult zeep! Het was er spekglad. Nog erger als rijden op ijs.


Grtzz
 
Ondanks de leeftijd van de brommer zit er altijd wel vers rubber onder. Het blok zit bijna op 100k maar voor veilige verkeersdeelname moeten je remmen en je rubbers wel in orde zijn. Tot nu toe al elk jaar een nieuwe brikkenband achterop en eens in twee jaar een nieuwe voorband.
 
Terug
Bovenaan Onderaan