Gauloises Dutch TT 2003

WIe wint de MotoGP in Assen

  • Rossi

    Stemmen: 31 44,3%
  • Capirossi

    Stemmen: 12 17,1%
  • Gibernau

    Stemmen: 10 14,3%
  • Biaggi

    Stemmen: 5 7,1%
  • Bayliss

    Stemmen: 5 7,1%
  • Barros

    Stemmen: 5 7,1%
  • Edwards

    Stemmen: 1 1,4%
  • iemand anders

    Stemmen: 1 1,4%

  • Totaal aantal stemmers
    70

TurboTeunis

MF veteraan
Donateur
26 mei 2001
4.000
17
Lunteren
Binnenkort is het weer zover de TT!
Wie gaat er volgens jullie de MotoGP winnen, gewoon Rossi of toch iemand anders?
Als de races traditiegetrouw weer onderbroken worden tijdens de MotoGP door het weer, blijft het in iedergeval spannend, want de races worden gewoon opnieuw gestart voor de resterende ronden en de tijden van de 2 races niet meer bij-elkaar opgeteld :}
En zal Barros zijn traditie voort zetten door vanaf de TT ineens in vorm te geraken, laten we het hopen.
Ik kan in iedergeval niet wachten om al het 4-takt geweld in het echt te horen, nu de dB's zijn toegenomen. :9~
 
Rossi gaat winnen, lijkt me nogal logisch :P

En wie gaat er allemaal heen? En waar gaat men zitten? Lijkt me wel wat om dit topic voor te gebruiken eigenlijk. Ik ga er dus wel heen, waar we gaan zitten weet ik nog niet. Vorig jaar was in ieder geval wel goed, maar maakt me niet zoveel uit.
 
Hoezo Skoezie? Ga jij er dan ook een keer heen? :X

:P

Ik stem (alweer) voor Barros. Doet het meestal goed op Assen, en zou erg gaaf zijn (ja, het zal wel weer Rossi worden :z )
 
Ik zit in de haarbocht.
ik heb er echt zin in, telkens als ik er aan denk
krijg ik de kriebels in me buik.
Ik in iedergeval kan niet wachten tot de TT.
:} :} :} :} :} :} :} :}
 
TT Roelz!

Rossi wint vast. *D Ik zal het thuis ff op de tv bekijken. long life Eurosport!

ps.'k ga wel naar nacht v Assen, en TT-Nacht :)
 
Laatst bewerkt:
Ook vast maar een topic starten voor 2004? :X

Kom nou, TT is al gauw! Bovendien het motorevenement van Nederland, zelfs het grootste evenement van alle evenementen in Nederland. Dus gewoon op tijd dit topic, niks mis mee.

Laat ik het zo zeggen: Ik ben er in m'n hoofd en met plannen al druk mee bezig...
 
Ik hoop Barros, maar ik denk Rossi. Wat ie afgelopen weekend liet zien grenst aan het ongelooflijke!
 
ook al draait barros dit seizoen niet erg hard op zijn yamaha toch geef ik hem een reddelijke kans op de overwinning.
als ik kijk na de race van voorig jaar.waar hij alleen snelheid tekort kwam.
en nu dus ook beschikt over een snelle fiets :]
maar denk toch dat het WEER rossi gaat worden
 
Biaggi. Deed hij vorig jaar ook. Mwahahahahaha.

En voor de SS600: Jurgen. (Ja, Skoez, dat duurt nog heeeeeeel lang, maar dat doet er helemaal niks toe.)
 
Ik denk dat het weer spannend wordt tussen Capirossi en Rossi. Die Ducati loopt nu ook als de brandweer. Denk toch dat Rossi wint, zolang hij geen fout maakt O-)
 
Ik hoop dat Capirossi wint, maar het zal naar aller waarschijnlijkheid toch wel weer Rossi worden.

Wij zijn in ieder geval vanaf donderdag weer van de partij. Kamperen bij Jan&Berta en op het circuit ergens bij hoge heide/meeuwenmeer.
 
We konden de kneedatspeed.nl wildcart helaas niet rond krijgen, dus nu zal het Rossie wel worden.

:+
 
Ik denk een spannende strijd tussen Rossi en Capirossi met als uiteindelijke
winnaar Rossi.

Ik zit(samen met NewbieR6, RamsesYZFR1 + vriendin + vader, en nog 1) op de Bult.
 
Ik denk dat het weer spannend wordt tussen Capirossi en Rossi. Die Ducati loopt nu ook als de brandweer. Denk toch dat Rossi wint, zolang hij geen fout maakt O-)

Capirossi ging gewoon een beetje te langzaam voor Rossi, waardoor Rossi meteen naar de uitlaten van capirex sprong, dat is wat er gebeurde. :)
 
Ik heb op Biaggi gestemd, omdat je op Assen vloeiend moet rijden.
Omdat je vanwege de banking niet zoveel voordeel hebt met het sliden.
Maar het zal waarschijnlijk gewoon Rossi worden :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan