Gauloises Dutch TT 2003

WIe wint de MotoGP in Assen

  • Rossi

    Stemmen: 31 44,3%
  • Capirossi

    Stemmen: 12 17,1%
  • Gibernau

    Stemmen: 10 14,3%
  • Biaggi

    Stemmen: 5 7,1%
  • Bayliss

    Stemmen: 5 7,1%
  • Barros

    Stemmen: 5 7,1%
  • Edwards

    Stemmen: 1 1,4%
  • iemand anders

    Stemmen: 1 1,4%

  • Totaal aantal stemmers
    70
De eerste qualificatie van de MotoGP:
225689.jpg


Rossi natuurlijk weer het snelst :Z
Maar Barros en Edwards zitten er ook goed bij :}
 
jah die had ik ook wel in het gevecht willen zien.
naja 10e plaats is niet gek hoor, hope dat tie naar voren komt *D
 
Mooie trainingen vandaag. Stel je voor dat Rossi dat eerste gedeelte van die laatste ronde ook nog es op top had gereden ... damn man.
 
Ik kom net terug uit Assen. Wat `n ontzettend 'lawaai' maken de viertakten!!!! Echt niet normaal meer, maar wel erg leuk :9
Zaterdag ben ik er natuurlijk ook weer. Kan niet wachten.... Rossi gaat zeker winnen met z`n nieuwe blok!!
 
assen was super!!!zon gaaf geluid echt ongelooflijk!!heb een mfer gezien,een tl1000 met oortjes op zijn helm!!
 
Blij dat ik hier op de bank lig, en dat ik dus niet zeiknat op een dijkje lig weg te drijven :}

Ik heb de juiste keuze gemaakt dit jaar *D

iedereen die er wel is...sterkte !
 
Blij dat ik hier op de bank lig, en dat ik dus niet zeiknat op een dijkje lig weg te drijven :}

Ik heb de juiste keuze gemaakt dit jaar *D

iedereen die er wel is...sterkte !
stupid.gif



Wat ging die Arie Vos trouwens snel zeg,als hij zonder die problemen de race uit had kunnen rijden had hij makelijk in de punten gezeten.
Jammer
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Giberau is toch de beste in de regen vandaag, ondanks shaky begin, goed uitgereden.

Zonde van Bayliss, zat er goed bij, maar misschien iets te wild op het gas.

Capirex, ook goed gereden ondanks matige start, toch als 6e geeindigd.

Al met al toch een spektakel.
 
Gibernau was gewoon stukken sterker in de regen. Lullig dat McCoy effe in de weg van Biaggi reed, maar eerlijk is eerlijk : Biaggi had toch niet kunnen blijven volgen. Idd jammer van Bayliss, maar nog erger van Haga, die had toch beter het koppie wat bijgehouden, was een mooie vijfde plaats geweest. Aprilia stoot zich voor het hoofd.

Regen is altijd wat saaier. Ze gaan wat minder on the edge rijden en risico's zo veel mogelijk mijden. Hopelijk een lekkere MotoGP op Donnington. Geef mij ook maar een droge race dan.
 
Net terug van een mooie TT. Op het weer van vandaag na ;( Maar wat echt kl*te geregeld was: het parkeren met de motor achter de hoofdtribune. Het heeft me een uur gekost om uit het weiland te komen, en daarna weer een uur om bij de oprit naar de snelweg te komen :( :( Mijn broer was zelfs eerder van het circuit, maar dan met de auto |( Waar gaat dat heen. Later kon ik mooi tussen de files door, dus was ik toch nog sneller thuis })

Ik heb trouwens geeneen MF-er gezien, had ik net zo mooi mijn sticker opgeplakt '( .
 
Ik ben ook net terug. Stukken beter dan vorig jaar (en het jaar ervoor). Weinig dronken idioten en degenen die wel dronken waren, waren niet irritant. Tijdens de EK race geen stinkende plastic vuren (nou, ok... eentje dan).

Saaie race? Och, weinig van gemerkt, zonder videowall zie je wel dat er iemand eenzaam op kop rijdt maar alles wat daar achteraan komt zie je ook wel :} Paar crashes voor onze neus, conclusie het was weer helemaal toppie :+

Btw. 1 MF sticker gezien op een VFR 400, reedt iemand zonder helm op de motor-parkeerplaats na afloop van de EK race (ingang stekkenwal)
 
Terug
Bovenaan Onderaan