gave motor films ?

8 sep 2002
44
0
nijkerk
goedden dag allen ik zal me even voor stellen ik ben dennis de nu nog automobilist
maar zogauw ik mijn auto verkocht heb komt er gelijk een 750 SRAD :] ik moet 11 oct afrijden maar dat hoop ik wel te flikken

wat mijn vraag is kennen jullie nog films met gave motor stukken er in (zoals fast and the furious is voor auto's) cool as ice (van vanilla ice) is ook niet echt een top film maar opzich wel gave film (niet te serieus naar kijken)

ik hoor het graag van jullie thx Dennis
 
cool as ice (van vanilla ice)
shutup.gif


Kazaa: Judgment Day, Crusty Deamons (of is het demons?) of dirt, Urban Assault.
 
Fled... stukje achtervolging van 2 Duc 916's... Waar de film verder over gaat? Geen id, dit is het enige stukje dat ik ervan ken.
 
Weet iemand eigenlijk wat voor types er gebruikt zijn in Mission Impossible II, dat waren iets van streetfighters, maar weet eigenlijk niet wat voor merk/model het was.
 
In MI II reed Tom Cruise ( zijn stuntman ) op een Truimph Speed Triple die automatisch van banden wisselde. Let maar eens op dat ie automatisch van noppenbanden naar straatbanden gaat en hij heeft een versnelling of 25 geloof ik aan het schakelen te horen.
 
Enne, in MI II worde ducs nie vies, beschadigen niet en klappen zelfs de spiegels niet in als ze crashen...



ps. Kan jij nog wat van leren Rico :P
 
In MI II reed Tom Cruise ( zijn stuntman ) op een Truimph Speed Triple die automatisch van banden wisselde. Let maar eens op dat ie automatisch van noppenbanden naar straatbanden gaat en hij heeft een versnelling of 25 geloof ik aan het schakelen te horen.

Jaaa! Dat zag er echt overdreven uit. Met zo'n Triumph door het zand en schieten met zijn pistool terwijl de motor met 2 banden schuift.....en maar blijven schakelen. Ik lag krom van het lachen in die bioscoop :)
 
Jaaa! Dat zag er echt overdreven uit. Met zo'n Triumph door het zand en schieten met zijn pistool terwijl de motor met 2 banden schuift.....en maar blijven schakelen. Ik lag krom van het lachen in die bioscoop :)
Precies , ik kon het ook niet laten te lachen , vooral ook om de supersnelle bandenwissel :P
Of onder een vrachtwagen doorschuiven en weer gewoon doorrijden :z
 
Fled... stukje achtervolging van 2 Duc 916's... Waar de film verder over gaat? Geen id, dit is het enige stukje dat ik ervan ken.

Was dat ook niet die film waar het gejank van een gillende viercilinder onder een duc 916 gezet was? En als ik naar de hellingshoek van de gasten in de bocht keek ... echt hard ging het ook niet. :(
Deed me een beetje denken wat je wel vaker in films bij auto's ziet: gillende banden in nat gras. :z :z
 
In MI II reed Tom Cruise ( zijn stuntman ) op een Truimph Speed Triple die automatisch van banden wisselde. Let maar eens op dat ie automatisch van noppenbanden naar straatbanden gaat en hij heeft een versnelling of 25 geloof ik aan het schakelen te horen.

Toch vond ik het ondanks de trucage en de bandengrap wel een erg vette scene!!!
Maar ja wie ben ik?
 
Op maandag 09 september 2002 10:49 schreef jokertje het volgende:Deed me een beetje denken wat je wel vaker in films bij auto's ziet: gillende banden in nat gras. :z :z


En in de serie:

Knightrider, A-team en niet te vergeten The Dukes of Hazzard! :}

En waarom zenden ze "Chips" (of zo?) met die motoragenten nooit meer uit? Was ook wel geinig.

BTW sorry voor off-topic gaan....
 
goedden dag allen ik zal me even voor stellen ik ben dennis de nu nog automobilist
maar zogauw ik mijn auto verkocht heb komt er gelijk een 750 SRAD :] ik moet 11 oct afrijden maar dat hoop ik wel te flikken

Leuk beginnersfietsje :? en suc6 met je afrijden.
 
bedankt voor al jullie reacties :)
nou daar ga ik dan maar eens naar opzoek
dat fast bikes waar kan je dat krijgen ?
ja lijkt me inderdaad een leuke fiets om een beetje op rond te rijden })
dat gaat nog leuk worden .....ach beetje voorzichtig maar heb geen zin in eerst een lichte fiets en dan wat zwaars ik weet dat ik me wel in de hand kan houden
(hoop ik)we zien wel
 
trouwens voor mensen die fast and the furious ook gaaf vonden !

kazaa (lite) : GIS2 getaway in stockholm 2 helemaal echt illigaal heel vet
 
FB banden kun je bestellen via internet of op de beurs in Utrecht kopen bij de de FB-stand. Het kost wat, maar dan hebbie ook wat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan