gave suzuki tuning&racing site (NL)

El Gorro

Die hard MF'er
14 jan 2003
669
0
Zoeterwoude
Ik zag dat Marc Hoegee (die Ned. Ex Moto GP Monteur) zijn site van Hoegee Motortechniek vernieuwd heeft, ziet er gaaf uit! :9

Alles over tunen en race onderdelen van Suzuki's. :]
Hij is immers ook verantwoordelijk voor de Suzuki's van Barry Veneman & Jarno Janssen.
Maar dat staat allemaal op z'n site, moet je eens gaan kijken.. GAAF! :} :}

Hij heeft mijn motor een keer afgesteld op zijn testbank en loopt als een kogel!

full
 
Wat kost dat nou ? afstellen? Wil volgend seizoen K&N filters erop en dyno setje en natuurlijk afstellen. Dus apart van K&N + Dynosetje wat kost afstellen?
 
ik las laast in de motor dat het rond de 90,- euro's kost, is dus niet veel. Hij doet dan iets van drie dynoruns, en daartussen stelt ie hem beter af (injectie types dan he) Want daar had ie een of ander vernuftig apperaatje voor!
 
Maar het is dus ook geschikt voor op straat? Dus een vloeiender verloop van de vermogens en koppelkromme met dan natuurlijk een beetje extra power?

Want voor 90 euro is het altijd eens te proberen. Ik heb er verder geen ervaringen mee, maar ik lees hier altijd goede verhalen over opnieuw afstellen.
 
Ik zag dat Marc Hoegee (die Ned. Ex Moto GP Monteur) zijn site van Hoegee Motortechniek vernieuwd heeft, ziet er gaaf uit! :9

Alles over tunen en race onderdelen van Suzuki's. :]
Hij is immers ook verantwoordelijk voor de Suzuki's van Barry Veneman & Jarno Janssen.
Maar dat staat allemaal op z'n site, moet je eens gaan kijken.. GAAF! :} :}

Hij heeft mijn motor een keer afgesteld op zijn testbank en loopt als een kogel!

(Afbeelding)

Grappig, naar aanleiding van een topic van jouw zelf ben ik er heengegaan voor info in 2002, sindsdien is hij de enige, samen met de monteur (ben zijn naam ff kwijt) die nog aan mijn brommer mag komen.
Als je niet op mijn motor gereden hebt geloof je het gewoon niet, zo lekker rijd het sindsdien. En het is gewoon gsxf, niks bijzonders.
En wat de kosten betreft ; voor wat je er voor terugkrijgt (zeker in verhouding met zogenaamde "gerenomeerde" dealers :x ) is deze man juist spotgoedkoop!!
 
Maar het is dus ook geschikt voor op straat? Dus een vloeiender verloop van de vermogens en koppelkromme met dan natuurlijk een beetje extra power?

Want voor 90 euro is het altijd eens te proberen. Ik heb er verder geen ervaringen mee, maar ik lees hier altijd goede verhalen over opnieuw afstellen.
ja het is ook goed voor op straat, er komt idd een beter verloop in (de milieu-dip wordt eruit gehaald) en hierdoor krijg je ook iets meer power! Maar ik weet niet of het ook voor een tlr is (2cilinder toch?) want volgens mij stellen ze de binnenste twee cilinder armer omdat deze warmer worden of een vier in lijn dus. Zoiets heb ik gelezen maar ik ben geen expert. Ik zou gewoon ff bellen en vragen wat ie voor je kan doen :]
 
Idd, 2 cilinder.
Dus maar effe in de winter de achterste cilinder rijker afstellen. Lekker warm en weer andersom in de zomer

:9
 
Volgens mijn informatie bronnen kan het komende zaterdag weer een redelijk droog dagje worden. Des te meer de reden om nu maar is met de motor bij Meneer Hoegee te gaan informeren naar een Yoshi 8-)
 
Wat kost dat nou ? afstellen? Wil volgend seizoen K&N filters erop en dyno setje en natuurlijk afstellen. Dus apart van K&N + Dynosetje wat kost afstellen?

Ga daar eerst maar eens langs, dan zal hij je wel vertellen wat het kost en dan blijkt misschien wel dat je zo'n kitje helemaal niet nodig hebt. Ook zonder zo'n ding kan hij hem prima voor je in orde krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan