g'day mates

Virago92

Rookie
22 mrt 2020
1
2
Na lange stilstand wegens ziekte eindelijk weer eens de stoute schoenen aangetrokken om dit jaar te gaan rijden.

De XV750 heeft (veel te) lang stilgestaan en ik had 3 jaar geleden al eens een poging gedaan om te gaan rijden, nieuwe accu besteld en uiteindelijk sloeg de virago wel aan maar liep niet lekker. Te moe en te ziek om me daar verder om te bekommeren en de virago maar weer in de garage geparkeerd. Dit jaar dus een nieuwe poging *O*

Eerste vertrekpunt is de carburateurs, nu zat ik te denken aan reviseren maar nu lees ik over ultrasoon reinigen?
Moet je die niet eerst uit elkaar halen (ben wel handig) of gaat die in z'n geheel de reiniger in, dan snap ik nog niet helemaal.
Iemand die een goed adres weet waar dat voor normaal geld gedaan kan worden, liefst een beetje in de buurt van Amersfoort al wil ik ook wel verder rijden voor een goed adres.

Zodra die lekker loopt ga ik eens even alle vloeistoffen en banden vervangen, die laatste zijn ondertussen wel uitgedroogd :Y

Oh en even een niergordel kopen, zuinig zijn op die nieuwe!:Y
 
:W Virago92
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Aan de oudloosdrechtseweg in oudloosderecht zit een mannetje die carburateurs repareerd en reinigt
Als je van de kant van nieuwloosdrecht komt is het links ongeveer 150 meter voor restaurant de nieuwe brug
 
Terug
Bovenaan Onderaan