Geïnteresseerden in GP500-liga ?

Mario

Die hard MF'er
22 aug 2001
361
0
Turnhout
Ik vroeg me af of er nog iemand het spel speelt en of er mensen zijn die eventueel een kampioenschapje willen spelen met bijvoorbeeld een 5-tal races.

Ik heb net een GPL-kampioenschap van ettelijke maanden achter de rug en om te acclimatiseren wou ik nog wel eens GP500 proberen.
 
GP500 ken/heb ik niet...
Heb wel net MotoGP2 voor de Playstation 2 gekocht.
Erg gaaf spel kan ik je verklappen.
Zijn er nog meer mensen die dit spel hebben? Wat vinden jullie ervan?

Tabee.
 
Ik denk dat ik binnenkort maar eens ga oefenen.
:^
Maarem, count me in! :)

Op donderdag 04 april 2002 22:51 schreef bitgritter het volgende:
GP500 ken/heb ik niet...
Heb wel net MotoGP2 voor de Playstation 2 gekocht.
Erg gaaf spel kan ik je verklappen.
Zijn er nog meer mensen die dit spel hebben? Wat vinden jullie ervan?
Ik zag em toevallig op de beurs in Utrecht en vond em een hoog arcade-gehalte hebben. :j
Geef mij maar gp500 :}
 
gp500.. wou niet runnen onder XP bij mij.. win98 heb'k er vorige week afgegooit.. gp500 ook dus.
Jammer, hebben hier vroeger wel eens paar races gadaan met een bende mensen. Erg leuk.
 
GP500 draait bij mij prima pooh, gebruik de search en je vindt de patches...

En ik doe mee...

Ennuh, Mario, ik heb het geld binnen! Tof man! Erg bedankt!
 
ik heb hem ook gp500 draaien onder xp, niet legaal,maar het werkt wel })

alleen als een race stop of een kwalificatie ronde stop dan klapt het hele spel eruit, maar ach..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel interesse in GP500 maar kan het nergens vinden (zelfs niet in de winkel!).

Oh ja; dit was trouwens een hint

;) (en als het nu nog niet duidelijk is....dan wil ik wel graag weten of dit spel ergens te downloaden is want ik ben heel Hengelo (en een deel van Enschede) afgelopen om GP500 te vinden maar zonder resultaat :( )
 
Blijkbaar toch wat respons :) .

Maar wie gaat dit organiseren ? Er moet worden beslist wanneer er wordt geracet (tijdens het weekend of de week, 's avonds of 's middags, eenmaal per week of per 2 weken, hoeveel GP's, wie met welk team rijdt...).

Ik wil me er wel mee bezighouden, maar van het praktische gedeelte (server enz.) heb ik geen kaas gegeten. Bovendien werkt bij mij de update niet (om de recente rijders te krijgen) en ik dacht dat het niet ging om mensen mèt en mensen zonder update in eenzelfde race te laten rijden. Weet iemand hier meer van ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan