Gear Indicator (Biketronix)

Gest

MF'er
3 nov 2009
87
1
Hallo MF-ers,

Heb een vraagje omtrent de Biketronix Gear Indicator. Ik wil deze namelijk kopen, maar vraag me af welke versie; de Tour indicator is het goedkoopst. Deze kan snelheden aan tot 150 km/uur. Nou ben ik een rustige rijder die af en toe doortrekt tot 150+. Maar dat is dan maar een x aantal seconden, geen langere periodes.
Mja, mijn vraag dus, is dit een goede gear indicator? Ondanks dat ie maar tot 150 km/uur af kan lezen? Vormt dat geen problemen met electronica als je dan harder rijdt?

Alvast bedankt mensen! *O*
 
Ik zou gewoon een acumen gear indicator pakken, is dan gewoon plug and play :Y . Verwacht geen wonderen, er zit altijd vertraging in, maar je moet t ook alleen gebruiken voor de bocht om te kijken welke versnelling je zit of op de snelweg om te kijken of je al in 6 zit.
 
Hallo MF-ers,

Heb een vraagje omtrent de Biketronix Gear Indicator. Ik wil deze namelijk kopen, maar vraag me af welke versie; de Tour indicator is het goedkoopst. Deze kan snelheden aan tot 150 km/uur. Nou ben ik een rustige rijder die af en toe doortrekt tot 150+. Maar dat is dan maar een x aantal seconden, geen langere periodes.
Mja, mijn vraag dus, is dit een goede gear indicator? Ondanks dat ie maar tot 150 km/uur af kan lezen? Vormt dat geen problemen met electronica als je dan harder rijdt?

Alvast bedankt mensen! *O*


biketronix heeft er 2 soorten, eentje met en eentje zonder hall effect sensor.


de eerste is degene waar jij het over hebt, en ik had de "fabrikant" ervan gemailed en mij werd verteld dat het tot 160km/h 100% accuraat is, maar dat het daarboven mischien af en toe een foutje maakt. Maar als ik jou was zou ik dan de race versie halen, kost niet zoveel meer.
 
Ok, thnx voor jullie antwoord.

Ik ben het er alleen niet mee eens dat ie maar een beetje meer kost. K bedoel, 20 euro op een prijs van 50 euro (toerversie) .. is toch bijna 40% duurder!

Zijn er overigens nog goedkope gear indicators te krijgen? Hebben jullie tips?
T gaat mij niet zozeer om handigheid op circuit, maar vooral tijdens het gewone toeren. Das eigenlijk het doel ervan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan