Gear indicator yamaha Thundercat yzf600 ali expres

Jeffry1987

Rookie
22 mrt 2021
1
1
Hoi. Ik heb een gear indicator van Ali expres voor mijn Yamaha Thundercat yzf600 uit 2001.
Aan de gear indicator zit een stekker verbinding, een groen draad en een rood draad. Wie kan mij helpen door te vertellen hoe en waar ik dit aan moet sluiten? Groetjes Jeffry
 
Maar die healtech versnellings indicator verkopen ze helemaal niet bij ali expres dus dit gaat niet op die link onder dat youtube filmpje.
Die ali expres versnellings indicator is vaak rotzooi stelt niks voor en niet aan de praat te krijgen.
En beLAnd erna in vuilnisbak.
Of gaat erna snel stuk,me vriend had er eentje wat een dom ding.
Gaf soms de versnelling niet eens meer aan,stond er een streepje.
En was na drie weken al stuk,,kreeg een andere uit china opgestuurd dat weer wel maar ook die ging na anderhalf maand stuk en die gaf ook problemen vanaf het begin.
Mijn gipro atre g2 van healtech op mijn motor is plug en play aan te sluiten zonder gedoe.
En doet het altijd ,maar ja daar betaal je ook voor en is vele malen duurder dan die ali expres bende.
Maar kwaliteit kost in dit soort gevallen met versnellings indicators gewoon geld.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op mijn Thundercat inderdaad ook een Gipro gear indicator. Daarbij moet ook gebruikt worden van een wielsnelheidsensor welke bijgeleverd zit. Alleen een paar draadjes ga je het niet mee redden.
 
Koop nou maar gewoon een goeie.

Healtech had ik ook op m'n donderpoes, met 2 draadjes ga je 't niet redden.

Sowieso die Ali meuk is drama man, hoe durf je het op je fiets te zetten 🤔
 
En zo moeluk is 't niet. Heb ook van die rover met z'n bende ook een gear indicator over laten komen voor een kawa ER. Is gewoon plug&play, alleen je moet weten welke plug je moet hebben. Staat in de FM die meekomt (dat papiertje met tekst er op vaak in een soort van Engels), en anders zoek je op wat voor jou van toepassing is vóórdat je het besteld. Is blijkbaar teveel gevraagd, of TS druipt af met de wetenschap dat-ie gewoon verblind werd door al die glimmende aanbiedingen en in zijn ontembare enthousiasme het verkeerde besteld heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: AWH
Maar voor hen die een gearindicator op een Yamaha willen hebben waare die nog niet op zit kan je waarschijnlijk de klok van een yz400f gebruiken, da's voor de 5bakken. Ik meen dat die van de TDM pas is voor de 6bakken

1621108661212.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan