gebaar voor "MF-er

Je vest over je kop trekken *D zoals in de voetbal soms.
Of poepje opheffen?
of alk merkteken van het MF de wijsvinger van je handschoen afknippen *D ... Dan zie direct he die kale vinger die uit die stoere handschoen uitsteekt ...

Niet ???
ok dan niet ...
[me]Sw@tLorD druipt het af met zijn enthousiasme ...[/me]
 
Gewoon op je steps gaan staan en een buiging maken :}
Alaafteken hoe gaat die ook alweer? :? Ben een noorderling die geen carnaval viert :(
 
Dit gaat hem worden let op...


Linker arm recht opzij hand gestrekt horizontaal(vliegtuig vleugel gebaar) en dan de vuist ballen (in gestrekte toestand) en gebalde vuist naar de borst brengen.

als dat niet duidelijk is :)
 
ent_alig19.jpg


welkom_gebaren.gif


gebaren.jpg


ik ben een liefhebber en voorstander van deze:

sign1123.gif
 
of alk merkteken van het MF de wijsvinger van je handschoen afknippen *D ... Dan zie direct he die kale vinger die uit die stoere handschoen uitsteekt ...

Niet ???
ok dan niet ...
[me]Sw@tLorD druipt het af met zijn enthousiasme ...[/me]
Handig, als een MF-er dan eenmaal een keertje gevallen is kan je hem daarna ook zonder motor en motorpak herkennen door naar zijn vinger te kijken.

piemel uit je broek en zwaaien maar . ps( wel lastig met een race overal)
Lijkt me ook wat lastig voor de vrouwen op MF
 
Of gewoon een subtiele moon. even de broek laten zakken, omdraaien, billen van elkaar en terug tegen elkaar laten petsen.
Hierop zijn natuurlijk vele variaties mogelijk..... Voor de incrowd.
 
:^

Maar dan gewoon alleen de uitgestrekte arm met vuist, is toch ok?

Er zit een soort van filosofie achter, je pakt als het ware de ziel van je (eventuele)mede forummer en sluit hem/haar in je hart.. zo van, strong together... STRONGER THAN ALL !!! })

Ik ga er morgen gelijk maar mee beginnen, als duderuud dit nog ff in de faq vermeld komt het alemaal dik in orde.

Special thanx to Hondapon voor het in leven roepen van dit te gekke idee :}
 
Laatst bewerkt:
MF sticker op de voorkant van je motor?
Kunnen ze ook al zien als ze tegengesteld rijden.

maar dan wel een glow in the dark sticker!
 
Terug
Bovenaan Onderaan