gebaar voor "MF-er

Hondapon

Die hard MF'er
18 mei 2004
568
1
Apeldoorn
Ik heb al een aantal keer gelezen dat motorrijders aan andere motorrijders proberen duidelijk te maken dat ze met een mede-motorforummer van doen hebben, d.m.v. gewijs op de kentekenplaat om aan te duiden dat de sticker is gezien en andere verkeerd te begrijpen gebaren (zodat je gaat denken dat er lampjes blijven branden die niet horen te branden of dat je uitlaat van je motor dreigt te vallen, etc.)......(haalt ff adem.......)

dus dacht ik: kunnen we niet een gebaar verzinnen zodat iedereen gelijk weet: hee, een MF-er, die mijn sticker heeft gezien!

(En nee, NIET de middelvinger!)

Iemand een idee?
 
Been ff in de nek leggen
clown.gif






lach010[1].gif
 
ik ben eerder op zoek naar gebaar voor politie?!vaak zie ik in mn spiegel motoren aan komen rijden teriwjl er 2/3 auto's voor me een volvo van de KLPD ofzo rijdt en dat probeer ik aan te geven.. meestal gooi ik m gewoon ervoor en dan remt ie vanzelf wel af of ik maak een draaiende beweging met mn hand in de lucht (zwaailichten!?)
 
ik ben eerder op zoek naar gebaar voor politie?!vaak zie ik in mn spiegel motoren aan komen rijden teriwjl er 2/3 auto's voor me een volvo van de KLPD ofzo rijdt en dat probeer ik aan te geven.. meestal gooi ik m gewoon ervoor en dan remt ie vanzelf wel af of ik maak een draaiende beweging met mn hand in de lucht (zwaailichten!?)

ff armpie uitsteken en op en neer bewegen is meestal wel genoeg.
Wel ff oppassen dat ze dat in dat volvootje niet zien natuurlijk ;)
 
ff armpie uitsteken en op en neer bewegen is meestal wel genoeg.
Wel ff oppassen dat ze dat in dat volvootje niet zien natuurlijk ;)
dat doe ik soweiso wel, vaart minderen. maar heel vaak scheuren ze me groetend voorbij okmdat ze denken dat ik gewoon ff groet..
 
Je beentje in de lucht? eff het beentje strekken.. :) heb je toch niet nodig als je een contiuee snelheid hebt.. })
 
Een vuist?
Wijsvinger naar je voorhoofd?
met beide handen zwaaien . . .
Been ff in de nek leggen
helm in de lucht gooien

131.gif

020.gif



Vuist met pink en wijsvinger omhoog ?
is wel moeilijk met handschoenen aan, en ik vraag me af of dat dan duidelijk genoeg te zien is.

Wie weet komt er nog iemand met een lumineus idee...ik zou het zelf ook niet weten, hoor!
 
Het gebaar van een saluerende soldaat, maar dan wel wat non-chalanter natuurlijk :P

Of het ALAAAAAAAAAF-teken?
 
dat moet 'm worden!!
:^
Maar dan wel met je linkerhand, anders valt je stoppie of wheelie als algemene :] groet zo tegen en in het water.

Wordt alleen 's winters lastig met dikke kleding aan, maar ach, dan zijn alleen de echte bikkels (V/M)onderweg, en die zitten vaak ook hier.
 
[ :} Ingrid&Irma :} modus]Ja, duhuhus? Is daht nieht guvaaahrluk dahn, meht dikke wintterhandschoen'n aan? [/ :} Ingrid&Irma :} modus]
 
Terug
Bovenaan Onderaan