Vandaag een V-max weer uit de winterlaap gehaald, gestart (mbvde autoaccu).
Stationair geweldig mooi, gas er op en .......sputter , sputter uhh ,uhh plof plof.
Carburateurs even afgetapt, weer gestart; hetzelfde resultaat.
Het lijkt net of deze maar op 2-3 cilinders loopt als je gas geeft.
Dus luchtfilterdeksel eraf en kijken..........
Gas open rechterschuiven gaan los, beide linker bleven zitten.
Kijk nog eens goed, staat er de achterste ook nogeens een mm of 12open
Druk met de schroevendraaier de schuiven open , althans probeer dit.
Nu gaat degene die vastzat met enige tegenwerking open ,maar komt tergend langzaam terug, en de voorste gaat maar tot de helft ? ?
Deksels eraf ;blijkt er 1 gasschuif gescheurd te zijn (het gedeelte waar de membraan op gemonteerd is) en 1 waarvan de montagebus van de membraan eruit te liggen, met de membraan los in de carburateur.
Kom iemand dit bekend voor , met welk type dan ook??
Stationair geweldig mooi, gas er op en .......sputter , sputter uhh ,uhh plof plof.
Carburateurs even afgetapt, weer gestart; hetzelfde resultaat.
Het lijkt net of deze maar op 2-3 cilinders loopt als je gas geeft.
Dus luchtfilterdeksel eraf en kijken..........
Gas open rechterschuiven gaan los, beide linker bleven zitten.
Kijk nog eens goed, staat er de achterste ook nogeens een mm of 12open
Druk met de schroevendraaier de schuiven open , althans probeer dit.
Nu gaat degene die vastzat met enige tegenwerking open ,maar komt tergend langzaam terug, en de voorste gaat maar tot de helft ? ?
Deksels eraf ;blijkt er 1 gasschuif gescheurd te zijn (het gedeelte waar de membraan op gemonteerd is) en 1 waarvan de montagebus van de membraan eruit te liggen, met de membraan los in de carburateur.
Kom iemand dit bekend voor , met welk type dan ook??