gebruiksaanw. Spyball AM/8510-NL Royal gevraagd!

Zippo

MF'er
8 jun 2005
148
0
Bunde
Hallo!

Wie o wie kan me helpen aan de gebruiksaanwijzing van het spyball AM/8510-NL Royal alarmsysteem? Ik heb de zoekfunctie geprobeerd en er bestaan idd een hoop topics over spyball, maar helaas geen met een deugdelijke gebruiksaanwijzing.
En mijn Italiaans is niet goed genoeg voor de site van Spyball :+

Alvast bedank,
Zippo.
 
moet ff kijken hoe ik dat doe inscannen denk ik.

welke kleuren zijn je draden, en zitten er labels aan vast
als je dat niet weet, kun je alvast die 6 kleine schroefies open maken, en alle draden labelen naar de volgorde van de connector. volgens mij staan daar zelfs nummers op. er zit niet echt een volgorde in, maar dan heb je dat vast gedaan.

 
moet ff kijken hoe ik dat doe inscannen denk ik.

welke kleuren zijn je draden, en zitten er labels aan vast
als je dat niet weet, kun je alvast die 6 kleine schroefies open maken, en alle draden labelen naar de volgorde van de connector. volgens mij staan daar zelfs nummers op. er zit niet echt een volgorde in, maar dan heb je dat vast gedaan.
Dat zou perfect zijn!

Dat ding zit al gemonteerd in mijn Fireblade. Ik zoek dus geen aansluitschema oid. Gewoon de gebruiksaanwijzing. Waar ik vooral tegenaan loop is het instellen van de gevoeligheid van het alarm. Als ik het nu aanzet en wacht totdat het op scherp staat, kan ik nog steeds met mijn motor lopen en erop gaan zitten, hij gaat niet af! Pas als ik de sleutel in het contact steek gaat ie loeien.
Ik heb ergens gelezen dat je met dat rechter knopje op de afstandsbediening de gevoeligheid kunt instellen, maar lukt niet echt. Zit nu maar wat op die knopjes te rammen!
 
Hallo Zippo,
Ik heb er een voor je van een spyball Royal zonder verdere type aanduiding.
Als je me je adres mailt, zal ik morgen even kopietje maken en toesturen. Nee ik heb geen scanner.
Groet,
John
Mail in mijn profiel
 
Heey,

Ik heb de AM 8510-Ml van spyball.
ik heb hem net zitten inscannen, heb hem naar je mailadres in je profiel verstuurd. Zie nu dat ook iemand anders hem gaat sturen. Nouja, heb je er eentje extra ;)

succes ermee


vr.groet Herman

Muchos Gracias!!

Thanks, kan ik er morgen mee aan de slag!
*O*

Merci voor de moeite!

Zippo
 
bleek dat mijn beschrijving in het noors is *O*



voor de zoekers:
hier is in elk geval het schema:

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan