gebruikte carbon uitlaat, kapot of niet kapot

eastside

Die hard MF'er
4 jan 2004
319
0
Enschede
Hey Luitjes,
ik heb een 2e hands carbon uitlaat op het oog ;) Maar hoe kan ik nu precies weten of deze nog in redelijk goede staat is :? Ik heb al begrepen dat het carbon geen "verbande" plekken mag vertonen. Hebben jullie verder nog tips die ik in acht moet nemen, behalve dan de uitlaat eronder monteren en luisteren naar het geluid? Alvast bedankt voor de reacties! :}
 
paar krasjes kan ook geen kwaad natuurlijk. Redelijke staat staat voor paar krasjes.

Vraag effe hoelang dat ding ergens onder heeft gezeten en klop even op de demper als deze erg hol klinkt moet het demperwol vervangen worden.
 
Als er al demperwol in zat. Je hebt ook van die "systeem"uitlaten (weet bij god niet hoe het echt heet) waar alles met schotjes en zo geregeld is.)

Als hij er goed uitziet, en niet verbrand-achtig, dan ben je al een heel eind. Als er een schuiver mee is gemaakt heb je al wat diepere krassen waarschijnlijk, maar dan kan hij alsnog heel goed werken en klinken. Het ziet er alleen minder mooi uit en kan je gelijk een stuk minder bieden. Let alleen wel op dat de uitlaat niet helemaal is doorgeschaafd, dan zou ik namelijk lekker verder kijken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan