Gebruikte Supercorsa's 120/180 + BT002

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timbo

MF veteraan
18 mei 2003
8.769
0
<<verkocht>>

tim_looye at hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
en een 180er BT002, 1 sessie mee gereden.... 70 euro

full
 
bandjes zijn binnen egt in perfecte staat. meer dan zat profiel. ga ze er dadelijk om laten leggen. driewerf hulde als je in de toekomst nog es een setje hebt denk dan aan mij
 
echt 1 sessie (cup sessie dus 15 minuutjes) B|

Het is een BT002 Racing Type 3 dot 1207.

Gewoon een superband voor een superprijs :9
Mooi, goede type, dan neem ik 'em van je over.

Mail maar effe je bankgegevens naar info apedinges pcoerse punt nl als je je geld snel wilt hebben. Als je kan wachten dan betaal ik 'em cash als ik de band kan komen ophalen. Zeg 't maar!

Jij woont in Almere toch? Ik moet toch nog eind februari m'n motorpak ophalen bij Sander Duren. Dan combineer ik dat effe :)
 
Laatst bewerkt:
bandjes zijn binnen egt in perfecte staat. meer dan zat profiel. ga ze er dadelijk om laten leggen. driewerf hulde als je in de toekomst nog es een setje hebt denk dan aan mij


er komen dit jaar meer dan genoeg setjes aan!! Nieuwe model SC, ze worden dan wel wat duurder hoor ;)


@ UPP, de band is eigenlijk al verkocht. Diegene moet alleen nog geld overmaken. Als dat niet met dit weekend is gebeurd dan kan jij 'm nemen. Ik stuur je wel een mail dan.

Ik moet trouwens ook nog naar Sander, is ie druk dat jij weet?
 
Laatst bewerkt:
@ UPP, de band is eigenlijk al verkocht. Diegene moet alleen nog geld overmaken. Als dat niet met dit weekend is gebeurd dan kan jij 'm nemen. Ik stuur je wel een mail dan.
B| zeg dat dan meteen :P

Ik moet trouwens ook nog naar Sander, is ie druk dat jij weet?
Ja anders had ik m'n pak niet eind van de maand hoeven ophalen :9 Ik heb slechts een simpele reparatie. Maar komt ook door de beurs ;) Dus reken niet op een weekie dat je je pak kwijt bent. Maarja misschien vind hij jou wel aardig en kan 't wel in een week :+
 
Laatst bewerkt:
er komen dit jaar meer dan genoeg setjes aan!! Nieuwe model SC, ze worden dan wel wat duurder hoor ;)


@ UPP, de band is eigenlijk al verkocht. Diegene moet alleen nog geld overmaken. Als dat niet met dit weekend is gebeurd dan kan jij 'm nemen. Ik stuur je wel een mail dan.

Ik moet trouwens ook nog naar Sander, is ie druk dat jij weet?

blijf wel hollander hea :+

maargoed als ze net zo zijn als mijn setje dan wil ik ckr wel wat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan