Jesus
MF'er
Er zijn tegenwoordig veel fietsen met gecombineerd
remsysteem.
De meeste zijn halfgecombineerd. D.w.z. dat je met
de vooremhandel je voor en achterrem bediend en met
de achterrempook alleen je achterrem.
Bij bmw hebben ze ook een volledig gecombineerd remsysteem.D.w.z. dat je met de achterrempook ook
beide remmen bediend.
Nu heb ik geleerd dat je als 8tjes en dat soort
gedraai gaat doen je met de achterrem de boel onder
controle houd (ketting gespannen houden en snelheid regelen).Hoe zit dat dan met een volledig gecombineerd
remsysteem (is een naam voor maar weet ik effe niet). Valt de motor dan niet om als je beide remmen
bediend? Of ken je het systeem uitschakelen?
remsysteem.
De meeste zijn halfgecombineerd. D.w.z. dat je met
de vooremhandel je voor en achterrem bediend en met
de achterrempook alleen je achterrem.
Bij bmw hebben ze ook een volledig gecombineerd remsysteem.D.w.z. dat je met de achterrempook ook
beide remmen bediend.
Nu heb ik geleerd dat je als 8tjes en dat soort
gedraai gaat doen je met de achterrem de boel onder
controle houd (ketting gespannen houden en snelheid regelen).Hoe zit dat dan met een volledig gecombineerd
remsysteem (is een naam voor maar weet ik effe niet). Valt de motor dan niet om als je beide remmen
bediend? Of ken je het systeem uitschakelen?