Gecrashed met Enduro (pics met nieuwe sm wielen)

Sharky_Capas

MF veteraan
13 mrt 2003
2.229
1
Noord Holland
Eindelijk was het zo ver, na een paar maandjes sparen en informeren kon ik naar Bon motoren om mijn nieuwe velgen te gaan halen. Ik op mijn Enduro en mijn vriendin met de auto ervoor.

Rijd ik netjes 110 km op de A59 het waaide nogal en ik hield me eens netjes aan alle verkeersregels. Word ik aan de kant gezet door een klpd volvo bij een tankstation.

Meneer we kunnen u kentekenplaat nauwelijks lezen. ( ik dacht ga verkeers overtreders pakken :( bedoel plaat zit vrij hoog maar is gewoon leesbaar)

Na een preek etc gingen ze weg.

Ik kwaad en op zoek naar mijn vriendin, die was door gereden.
Dus op de parkeerplaats bij het tankstation en ik besluit af te snijden (boos dat ik ben)
Vaak zitten tussen de parkeervakken een groenstrook en deze besluit ik te nemen.
Op een gegeven moment ga ik heuvel op (verhoging van 1 m) en lig ik op mijn smoel. Zat er een greppel van 1,5 meter diep achter.
Ik klap met 60 km per uur op mijn stuur en val.
Lompe aktie natuurlijk :X

Gelukkig ik had wat pijn, maar mijn motor had niets ( I love enduro's) :}

Ik door naar de motordealer nog zo'n 35 km en de velgen laten inbouwen
hier onder het resultaat.

full


Jaaa ik heb achter een 5 inch wiel in een honda !!!! :}
 
Na ombouwen toch naar huisarts gegaan. Kon meteen naar het ziekenhuis.
3 gebroken ribben (mischien zelfs 4 konden ze niet goed zien) De rest gekneust. Subluxatie van sleutelbeen.

Ze zijn bang voor een rib die in mijn long komt en dan de long perforeed.

kan verlopig niet rijden :(

Maarja de motor is wel al wat mooier!!!
nieuwe banden
nieuwe remmen
nieuwe Remschrijven
nieuwe velgen
Nieuw stuur komt nog Zat een deuk in na val partij bleek later!!
Nieuwe tandwielen

Zo das de eerste fase. Nu weer Sparen voor een ander frontje en uitlaat!!
 
Mmmm, hoe zeiden ze dat ook al weer??? Oh, ja. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden, maar ik wist niet dat dat ook voor het mooi maken van je bike gold ;)
Want mooi is het wel die velgen :9


Beterschap dan maar.
 
Heb je in elk geval nu mooi 6 weken om te kijken naar je XR :)
Wel mooi he, altijd weinig schade als je op je bek gaat (als we praten over de motorfiets).
 
Hoi Sharky, gave wielen! Door Haan gemaakt?
Zeg die ribben van jou, hoe voelde dat , ik bedoel kon je merken dat ze gebroken waren? Heb namelijk ook op m'n muil gelegen met wheelies oefenen. Gelukkig lag m'n bodyprotector veilig in de schuur....
 
Het zijn Exel velgen met Haan spaken echer gespaakt door Bon zelf.
Dit omdat het spaken erg nauwkeurig moest en moest worden aangepast bij het plaatsen van mijn 5 inch achterwiel. We konden niet het risico nemen dat de spaken niet recht genoeg gespaakt waren dan paste de velg niet.

Ik had bij de crash mijn leren pak aan. Tja ik had niet meteen veel pijn anders zou ik niet 40 km zijn doorgereden. Ik had wel wat last bij bepaalde bewegingen maar niet extreem. (ben ongeveer 5 uur bij Bon binnen geweest voor dat ik besloot naar een huisarts te gaan.)

Ik kreeg last van de aanhechting van mijn sleutelbeen (bij borstbeen) werd dik etc. Bleek later dus uit de kom te zijn geweest.

Mijn ribben hoorde ik pas na de foto's. Ik had daar helemaal geen pijn en ik was dus zeer verast.

dus ik ben nu beperkt in mijn bewegingen en kan niet op mijn buik slapen, maar heftige pijn heb ik nog niet.
;)
 
Het zijn Exel velgen met Haan spaken echer gespaakt door Bon zelf.
Dit omdat het spaken erg nauwkeurig moest en moest worden aangepast bij het plaatsen van mijn 5 inch achterwiel. We konden niet het risico nemen dat de spaken niet recht genoeg gespaakt waren dan paste de velg niet.

Ik had bij de crash mijn leren pak aan. Tja ik had niet meteen veel pijn anders zou ik niet 40 km zijn doorgereden. Ik had wel wat last bij bepaalde bewegingen maar niet extreem. (ben ongeveer 5 uur bij Bon binnen geweest voor dat ik besloot naar een huisarts te gaan.)
Wat een bikkel,die sharky. 4 ribben breken en gewoon bij mij aan de koffie. Even een correctie, het zijn excell velgen met haan naven. En het zou zomaar kunnen, ik weet het bijna zeker, dat dit een van de eerste 650tigs in nederland is met een 5 inch achterwiel. De geleerden waren het er namelijk niet over eens of dit wel zou gaan passen omdat niemand er al een gemaakt had.
Paul.
 
Okay, dit komt dus duidelijk erg nauw. Wat voor band ligt hier nou op, je hebt zeker echt 0,0 speling. Banden nog bij moeten snijden?
 
Zo das de eerste fase. Nu weer Sparen voor een ander frontje en uitlaat!!

Acerbis maakt mooie 'motard voor-spatborden, hoef je niet te zagen.
check ook eens hun diamond koplamp en rally2 handvatbeschermers. Vet cool.

Hoeveel 1000 ka-tching euri hebben deze velgjes ongeveer wel niet gekost, en was er veel aanpassing nodig?

grtz, Ed ('00 XR650R)
 
Na ombouwen toch naar huisarts gegaan. Kon meteen naar het ziekenhuis.
3 gebroken ribben (mischien zelfs 4 konden ze niet goed zien) De rest gekneust. Subluxatie van sleutelbeen.

Ze zijn bang voor een rib die in mijn long komt en dan de long perforeed.

kan verlopig niet rijden :(

Maarja de motor is wel al wat mooier!!!
nieuwe banden
nieuwe remmen
nieuwe Remschrijven
nieuwe velgen
Nieuw stuur komt nog Zat een deuk in na val partij bleek later!!
Nieuwe tandwielen

Zo das de eerste fase. Nu weer Sparen voor een ander frontje en uitlaat!!


Wat voor een liefde een mens voor zijn motor kan hebben :}
 
Meneer we kunnen u kentekenplaat nauwelijks lezen. ( ik dacht ga verkeers overtreders pakken :( bedoel plaat zit vrij hoog maar is gewoon leesbaar)

Als dat gele ding op de foto je kentekenplaat is kan ik wel ergens begrijpen dat ze je daarvoor aan de kant zetten. imho moet dat ding nogal redelijk verticaal hangen, en niet redelijk horizontaal ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan