Gecrashed met Enduro (pics met nieuwe sm wielen)

Denk dat 5" moeilijk word, maar natuurlijk kan je er SM velgen onder zetten, ik zou 't alleen niet doen onder zo'n oude motor.
 
Ik ga vanavond naar Bon toe, ik wil het wel even voor je vragen.
(ik ga mijn motor ophalen - op een trailer mag nog steeds niet rijden)
 
is Bon motoren een SM speciaalzaak ofzo? zo ja: tot binnenkort meneer bon, als blijft t in t begin alleen maar bij kijken ;(
 
Kijk SM wielen passen wel onder een XL600r echter denkt de eigenaar van Bonmotoren dat de 5 inch achter wiel niet pas. Er is gewoonweg te weinig ruimte.
Pak je toch gewoon een 4,5 inch?

Ik zou gewoon eens langs gaan om te kijken en informeren.
Gegroet
:)
 
Nu ik mijn Supermotard thuis heb staan en ik er nog steeds niet op kan rijden heb ik er een foto van gemaakt. Je kan nu ook mooi het gouden tandwiel zien.

full


:}
 
Cool!!!!!!!!

Zal alleen eerst eens flink moeten sparen...paar onderdeeltjes, kentekenplaat en olie gehaald en ben nu 120 euro lichter.....en dan morgen nog "even" nieuwe banden halen...ben ik ook weer 140 euro armer....en dan even niet te vergeten een nieuwe ketting voor een R6..a 200 euro.....lang leve de eindejaarsuitkering zal ik maar zeggen... *D
 
Ik ben nog op zoek naar hetzelfde achterlicht voor mijn honda xr 650 (a.u.b. geen Acerbis deze geeft voor geen meter licht).
 
Terug
Bovenaan Onderaan