Gecrashed

Tyrant

Die hard MF'er
11 apr 2005
503
0
Spijkenisse
Hey allemaal,

ik wilde jullie even mededelen dat ik vandaag, de zesde van Mei, aangereden ben door een koekblikker.
Ik reed op een rotonde en wilde rechtdoor. Ik zag op kwart rond dat blik al aankomen. Hij was (nog) ver weg en ik reed een stukje verder en begon te checken voor het fietspad alvorens ik richting aan zou gaan geven. Op dit moment zie ik het blik vol rechtsachterin aankomen. Ik probeerde hem (naar zeggen van de koekblikker en mijn vriendin die achterop zat) nog te ontwijken.
Ik weet niet eens meer precies hoe ik gevallen ben, het ging allemaal heel erg snel, ook al reed ik dertig km/u. Pootjes fijn onder de motor beland. Vriendin en ik allebei enkels gekneusd. Ik heb verder nog een dikke knie, en een bebloede zij.
Vriendin heeft nog meer moeite met lopen dan ik, en ze heeft erg veel pijn.

De aanrijding was zeker niet mijn schuld, en ik denk ook niet dat ik iets had kunnen doen om de aanrijding te voorkomen.

Koekblikker:' opeens zaten jullie voor mijn bumper' & ' Ik heb jullie helemaal niet gezien' .

Nu heb ik natuurlijk maar een 25kw, en nou niet bepaald brulpijpjes dr op(gpz500s van Wuf), maar hij had me echt wel moeten zien. Het was immers kwart over zeven 's avonds. Volop licht dus nog, daarbij is het licht op de gpz niet uit te schakelen., en stond dus aan.

De nette man uit het blik heeft zich zeer hoffelijk gedragen. mWanneer ik in verdwaasde toestand op de grond lag te gillen terwijl mijn vriendin al op was gestaan, belde de man de politie op mijn verzoek.

Ambulance geweest, echt ernstig was het dus allemaal niet. Lichamelijk gezien...

Onze net nieuwe helmen en kleding, alles naar de klote!
Mijn vriendin haar helm heeft een behoorlijke klap gehad.

Maar het ergste is dat mijn mooie gpz'tje flink gekrenkt is. Ze zag er niet al te best meer uit. Het kuipwerk is wel enigzins gespaard gebleven, maar ik baal als een stekker.

Carter weggeschuurd, ketting lag dr af, rechter knipper aan gort..

;( ;( ;(

Nu maar de schadevergoeding etc afwachten.

Wat vinden jullie ervan?

Gr Tyrant
 
Wat ik ervan vind, zwaar klote.
Zorg dat je veel uitgekeerd krijgt, dus claim elk krasje op je motor, kleding en ego.
 
Echt kloten voor je

Succes met de afhandeling
 
Echt mooi dat er nog mensen op m-f zitten om kwart voor twaalf

Maar waar is Wuf, de nachtbraker?

De blikker heeft meerdere malen toegegeven dat ie fout zat, en ik had idd dik voorrang, omdat ik allang op de rotonde zat.

gr T
 
Echt mooi dat er nog mensen op m-f zitten om kwart voor twaalf

Maar waar is Wuf, de nachtbraker?

De blikker heeft meerdere malen toegegeven dat ie fout zat, en ik had idd dik voorrang, omdat ik allang op de rotonde zat.

gr T

Ik hoop dat hij dat zo blijft zien ze willen zich nog wel eens bedenken O-)
In ieder geval succes met de afhandeling en dat je maar snel weer kunt :]
 
Tsja....weer die kreet hé.....Ik heb je niet gezien......Hoeveel slachtoffers zijn er onder ons motorrijders nu al niet gevallen, waarbij datzelfde excuus gebruikt werd? En wanneer gaat de overheid nou eindelijk eens naar behoren reageren op dit soort kutsmoesjes? NIET GEZIEN????RIJBEWIJS INLEVEREN DAN, WANT DAN ZIJN JE OGEN NIET IN ORDE. Misschien dat die blikkers dan wel eens een keer gaan kijken. Nu komen ze altijd nog altijd gewoon weg met die rotsmoes.

Maar ik wens jou en je vriendin een spoedig herstel toe, en maar hopen dat je fiets er ook weer snel bovenop komt. Sterkte en suc6. ;)
 
Succes met je schade en jullie herstel :)
Altijd klote zulke dingen.
Iig is een achteropkomend voertuig altijd fout is mij eens verteld.
Politie er ook nog bij geweest eigenlijk?
 
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat rotondes een stuk minder veilig zijn dan de ouderwetse kruisingen.
Op de manier waarop jij nu bent aangereden, werd ik een paar weken geleden net níet aangereden, ik moest rechtdoor en koekblikker kwam vanuit de eerste afslag, ziet mij totaal niet! (het was overdag! en bovendien had ik mijn licht aan) Op de een of andere manier was mijn sixth sense al in werking en hield ik er al rekening mee, dus ik stond net op tijd stil en bleef met moeite overeind. Wat een sukkel was dat.
Sterkte met je lichamelijk en motorherstel, ook voor je vriendin.
 
Was dat op die grote rotonde in Spijkenisse?
In ieder geval zwaar klote voor jou en je vriendin. Bike is maar blik en de verzekering regelt de rest wel. Zorg maar eerst even dat jullie allebei er weer bovenop komen.
Sterkte
 
euh :^

sterkte met herstel van jezelf en de bike...

enne: rechtsbijstand is GEEN overbodige luxe B| Zijn er nogal wat die ineens geheugenverlies hebben als het op betalen aankomt B|
 
Sterkte.
Alleen een beetje jammer dat je het ergste vind dat je GPZ naar de klote is. Wees blij dat je nog leeft en je vriendin ook. Dat die GPZ nu waarschijnlijk total loss is maakt geen zak uit, dat is te vervangen. Een leven of lichaamsdeel niet.

De kerel zit fout, nu hopen dat je genoeg terug krijgt van zijn verzekering voor een andere leuke motor. Rond 18.15u stond de zon al aardig laag, werd ie misschien niet verblind door de zon ?

In elk geval sterkte met je herstel en dat van je vriendin.
 
Das echt K*T,

Ik merk het in mijn koekblik al dat ze je amper zien en ze op het laatste moment toch gaan remmen.

Oplossing: Drempels voor je de rotonde op en af kan?


Sterkte ermee voor jullie beide!
 
Ik merk het in mijn koekblik al dat ze je amper zien en ze op het laatste moment toch gaan remmen.

Oplossing: Drempels voor je de rotonde op en af kan?

Gaaf, met een flinke aanloop vol het gas erop kan ik over de rotonde heen springen :)
Ik pleit voor meer drempels !
 
Rot voor jullie, maar het belangrijkste is toch dat jullie er redelijk onbeschadigd vanaf zijn gekomen.


Ik vraag me vaak af wat motorrijders moeten doen om bij voorbaat al op te vallen.
Zwaailicht op de helm misschien?
Het is toch van de zotte dat we zo vaak niet gezien worden.
 
Goedenmorgen allemaal,

allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie warme reacties.

Er is inderdaad een motoragent bij geweest. De automobilist is niet verblind geweest denk ik, zulke zon was er niet op dat moment.
Mijn enkel doet nu ontzettend pijn(veel meer dan gisteren), en vriendin heeft ook nog last. Ben dus naar boven gewaggeld naar de computer als een invalide. :}
Heb er ook niet echt lekker door geslapen. De man reed in een lease auto van de zaak, en had weinig schade. Het kapje dat er van zijn auto af was gevolgen konnie dr gewoon weer op klikken. Motoragent heeft gisteravond nog eventjes netjes gebeld om te vragen hoe alles gegaan is. Hij zal wel proces verbaal opmaken ofzo.

Moet vandaag zaken regelen mbt dat mijn motor naar Spijkenisse terug moet.
Ik zit nu namelijk in zwolle, en ben dus aangereden op een normale rotonde in Stadshagen.

Nogmaals bedankt voor de reacties
 
tweede dag doet altijd meer zeer.
Zeker als alles nog stijf is na een nachtrust, ik zou me omdat de pijn meer is als gister maar geen zorgen maken, dat is naar mijn mening volkomen normaal.

Sterkte joh!
 
#$%^&*( :( !

Iig fijn dat je het kunt navertellen zonder al te gekke verwondingen :X

Lang leve Arai / Shoei / Nolan etc :}

Sterkte met het afhandelen van de schade e.d. Hoop dat je meissie niet bang is om het een volgende keer weer te proberen. (ik weet iig uit ervaring dat schoonouders er niet om staan te springen...)
 
En wanneer gaat de overheid nou eindelijk eens naar behoren reageren op dit soort kutsmoesjes? NIET GEZIEN????RIJBEWIJS INLEVEREN DAN, WANT DAN ZIJN JE OGEN NIET IN ORDE.

Beter dan dat ze zeggen: Ik heb je wel gezien.. maar ik verdom het gewoon om te remmen! :o
 
Mja, ik speel wel even voor spuit 11; wat ontzettend K*T van de bike, maar het is al eerder gezegt, jullie vertellen het iig nog na! Sterkte met de afhandeling, en ja, succes met alle auwtjes en pijntjes die jullie nog wel even zullen voelen...!
[me]Mini Mistress spreekt uit ervaring...[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan