Gecrashed

klote, shit, maar je ziet het je blijft erg kwetsbaar. 2 jaar geleden reed ik in den helder van het strand naar julianadorp. Ik reed ongeveer 60 km per uur in de verte zag ik een vrouw op een fiets met een kinderzitje achterop waar een kleine peuter van ongeveer 4 jaar op zat. Opeens zonder te kijken of richting aan te geven ging ze naar links. Uiteraard ik direct in mij ankers. OP 10 cm na reedt ik haast dwars door dat kind heen. Ik zeg wat doe je nou? Ik moest naar links zei ze, ja dat zag ik muts wil je voortaan dan eerst even over je schouder kijken en je klauw uitsteken want ik deest haast dwars door je kind heen. Ze kreeg een rood hoofd en reed door. Dit was voor mij de reden dat ik ´loud´´ pipes heb aangeschaft
Misschien maak je hier geen vrienden mee maar nu horen ze me wel aankomen .

Ik hoop dat je niets van dat ongeluk overhou en dat het goed wordt afgehandeld in de verzekering. Maar je houdt altijd iets over van die klote geintjes. Succes!
 
Ik kan maandag waarschijnlijk pas contact opnemen met de verzekering van de tegenpartij. Ik mag samen met mijn vriendin zondag met de taxi naar huis. De motor wordt naar motoport Rockanje gebracht.

Ik denk dat ik onze pakken en helmen sowieso volledig vergoed krijg.

Ik heb ook de stiekeme hoop nog een lekker bedrag terug te krijgen voor de gpz.
Zal wel total los verklaard worden.

hee tyrant,
wat een problemen nu al. klote voor je joh. hoop dat jullie snel weer normaal kunnen lopen.

ik hoop voor je dat de dealer er een mooi bedrag uit zal slepen. hoop dat je er financieel wel flink op vooruit gaat. zou een mooie pleister op de wonde zijn.

sorry dat ik er niet eerder was. ben vanaf woensdag in tilburg geweest, heb daar moeten afkikken, want er was geen inet voor mij :? ben ook bezig om de zx helemaal uit elkaar te slopen. volledige koprevisie enzo.
 
Quote:
Op zaterdag 07 mei 2005 10:05 schreef Hondapon het volgende:
Leaseauto's afschaffen, met eigen blik wordt voorzichtiger gereden.


Sorry hoor...maar dit vind ik bullshit...

alsof je ff lekker overal schijt aan hebt als je een lease-auto hebt... helaas denken veel medelanders zo over lease-auto rijders... maar als ik even naar mezelf kijk rij ik ermee alsof het mijn eigen auto zou zijn.... (ik zit er zelf ook nog in he...?))

@TS sterkte met het herstel


Ok, is misschien wat te kort door de bocht van mij.
Ik zie wel te vaak heren (bijna nooit dames) in driedelig grijs achter het stuur met papieren voor hun snufferd, of druk doende met weet-ik-veel op de passagiersstoel, ik kan natuurlijk niet zien of ze dat in hun eigen auto of een auto van de zaak doen. Het getuigt in elk geval van weinig respect voor de veiligheid van een ander (en voor zichzelf ook trouwens)

En rotondes: ik vind het steeds meer ondingen. Of eigenlijk verbaast mij het gedrag van ander verkeer mij steeds meer. Je moet er gewoon van uitgaan dat iemand nog even snel voor je de rotonde opschiet, en dat er geen richtingaanwijzers worden gebruikt om aan te geven dat ze de rotonde gaan verlaten. Met dat goed in je achterhoofd is het tegenwoordig aardig te doen om zonder ongelukken een rotonde te nemen.
 
hee tyrant,
wat een problemen nu al. klote voor je joh. hoop dat jullie snel weer normaal kunnen lopen.

ik hoop voor je dat de dealer er een mooi bedrag uit zal slepen. hoop dat je er financieel wel flink op vooruit gaat. zou een mooie pleister op de wonde zijn.

sorry dat ik er niet eerder was. ben vanaf woensdag in tilburg geweest, heb daar moeten afkikken, want er was geen inet voor mij :? ben ook bezig om de zx helemaal uit elkaar te slopen. volledige koprevisie enzo.

Zow hey, hele zx-9 uit elkaar. Toch wel fijn als je dat zelf kan he.

Bedankt voor je reactie. ;)
 
Quote:
Op zaterdag 07 mei 2005 10:05 schreef Hondapon het volgende:
Leaseauto's afschaffen, met eigen blik wordt voorzichtiger gereden.


Sorry hoor...maar dit vind ik bullshit...

alsof je ff lekker overal schijt aan hebt als je een lease-auto hebt... helaas denken veel medelanders zo over lease-auto rijders... maar als ik even naar mezelf kijk rij ik ermee alsof het mijn eigen auto zou zijn.... (ik zit er zelf ook nog in he...?))

@TS sterkte met het herstel


Ok, is misschien wat te kort door de bocht van mij.
Ik zie wel te vaak heren (bijna nooit dames) in driedelig grijs achter het stuur met papieren voor hun snufferd, of druk doende met weet-ik-veel op de passagiersstoel, ik kan natuurlijk niet zien of ze dat in hun eigen auto of een auto van de zaak doen. Het getuigt in elk geval van weinig respect voor de veiligheid van een ander (en voor zichzelf ook trouwens)

En rotondes: ik vind het steeds meer ondingen. Of eigenlijk verbaast mij het gedrag van ander verkeer mij steeds meer. Je moet er gewoon van uitgaan dat iemand nog even snel voor je de rotonde opschiet, en dat er geen richtingaanwijzers worden gebruikt om aan te geven dat ze de rotonde gaan verlaten. Met dat goed in je achterhoofd is het tegenwoordig aardig te doen om zonder ongelukken een rotonde te nemen.


Het grappige is dat het blik niet voor mij schoot, maar net toen ik de rotonde wilde verlaten van rechtsachter aanreed, ik was allang voorbij het blik...

Ach ja allemaal bedankt voor de reacties, dat waardeer ik!
 
echt balen zeg voor je

maar het lijkt mij ook dat jij schuld heb, en ja koekblikkers zien nou eenmaal niet alles

als ik in het blik rij dan heb ik ook nog wel eens dat de A stijlen in de weg (daar zit de voorruit tussen) en dat heb je op de motor niet, want je heb een helm op
 
Dat is niet helemaal waar.. schade formulier ondertekenen zegt niet zo heel veel.. staat ook op het formulier zelf.. kunnen ze zo nog weer terug draaien in het kader van.. ik was geschrokken dus wist niet goed wat ik invulde etc. Beter verbaal op laten maken door oom agent, agent zn woord telt wel zwaarder :)

Zeker ook waar, volgens 'je' verzekering MAG je niet eens schuld bekennnen!! Jammer dat de politie niet altijd komt; als er geen gewonden zijn moet je aardig je best doen om ze over tehalen toch te komen (GEEN schade formulier helpt). Ik heb toen thuis het formulier ook al voor de andere partij ingevuld }) (reed door rood licht) en hem de dag erna laten tekeken :P Daarna was het snel geregeld!!!

OOOHHH Tyrant.....laat ook jullie kleding taxeren!!!!!! aankoop bonnetjes e.d. bijvoegen!!!
 
Motoragent heeft gisteravond nog eventjes netjes gebeld om te vragen hoe alles gegaan is. Hij zal wel proces verbaal opmaken ofzo.

Dat is dan een geluk bij een ongeluk. Motoragent kan zich helemaal goed inleven in de situatie. Mijn eerste ongeluk kreeg ik een agent erbij die zelf ook motor reed (hoewel hij met de auto kwam). Heeft me ook erg geholpen met de afhandeling van de schade (veroorzaakt door een motorrijder die doorreed).

Mike
 
Hallo allemaal,

de gpz is vandaag aangekomen bij Motoport Rockanje. Ik ben er met de bus heengeweest en werd vriendelijk te woord gestaan door de schade-expert doorzo.
Ik zag wel dat mijn motor buiten stond, en ik vond dit niet echt een prettig idee qua regen etc. en heb hier iets van gezegt.
De motor ziet er bij nader inzien toch wel beter uit dan ik dacht na het ongeluk.
Waarschijnlijk wordt ze toch niet total los verklaard. De kuipjes en de tank hebben krassen erbij, schade expert gaat proberen een nieuwe kuip te regelen en een nieuwe uitlaat ofzo. Ben benieuwd of dat gaat lukken. Ik ben niet erg content met zo´n krassenbak. Ik heb hem even gestart en de motor startte op zich wel ok. Ik hoop alsnog beter uit het ongeval te komen. Ik hoop wanneer de gpz niet total los wordt verklaard ik vanwege de krassen etc. nieuw kuipwerk/ tank en uitlaat(en) krijg.

Het hele frame gaat als het goed is gecontroleerd worden, alsmede de achterbrug en de balhoofd etc. Al die gevoelige punten.
Morgen komt misschien de taxateur van de tegenpartij een kijkje nemen.
Hoop dat ik snel weer op dr kan rijden.

Iemand nog tips?

Later misschien nog wat fotos, als iemand ze in mijn bericht zou willen zetten zou ik helemaal happy zijn.
 
Ik wordt helemaal gek, vieze jpeg gevallen gedownload, werkt lekker niet, de bestanden werden wel weergegeven als kleiner in de trial version, maar wanneer ik deze kopieerde en opsloeg waren ze weer even groot.
 
Hier wat schade fotos. (hopen dat ut lukt.)

full
 
Laatst bewerkt:
Nu nog ff imgatt typen

Met deze [ ervoor en deze ] erachter en je bent de man ;)

ongeveer zo dus

[ imgatt ] maar dan er tegen aan :)
 
Lijkt dat het meevalt. Dit wordt geen TL. Hoop voor je dat je de kuip enz vergoed krijgt maar denk zelfs dat ze dat kunnen spuiten.
succes met je bike.

Nu het belangrijke, hoe is het met jou en je vriendin?
 
Lijkt dat het meevalt. Dit wordt geen TL. Hoop voor je dat je de kuip enz vergoed krijgt maar denk zelfs dat ze dat kunnen spuiten.
succes met je bike.

Nu het belangrijke, hoe is het met jou en je vriendin?

Gaat best wel goed, lichamelijk bijna nergens meer last van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan