Gedag hoor RF 900

Jansoes

MF veteraan
2 aug 2003
1.370
0
Rijnsburg
Na wat heen en weer gepraat met de vrouw is het er toch van gekomen,de suzuki RF 900 is ingerolen voor de GSX-R 1000. Jawel een nieuwe.
Nou was de RF nou niet bepaald een slome fiets maar een ding heb ik ondertussen wel ontdekt....wat een power..
en wat een fantastische fiets, in het blok zit volgens mij een wild dier!
 
gaaf ding :9~ :9~
full

zou ik ook wel willen maar ja kost wat en met zo'n vermogen kan ik niet eens omgaan denk ik.
Veel :] plezier er mee en doe vorzichtig
 
Na wat heen en weer gepraat met de vrouw is het er toch van gekomen,de suzuki RF 900 is ingerolen voor de GSX-R 1000. Jawel een nieuwe.
Nou was de RF nou niet bepaald een slome fiets maar een ding heb ik ondertussen wel ontdekt....wat een power..
en wat een fantastische fiets, in het blok zit volgens mij een wild dier!

Nog zo'n overloper :r










:+ veel plezier met je nieuwe bike
 
VET! *CatchDude is een ietsiepietsie jaloers!*

Veel plezier er mee!

Ik ben van de RF600 naar de GSX-R 600 overgestapt, is dus eigenijk de zelfde migratie als die van jou, maar dan lichter. ;)
 
Mooi!! :}
Vertel eens meer: hoe verschilt het sturen en de zit bijv. met de RF?

Een wereld van verschil! Begrijp goed ,de RF 900 is een machtige fiets en heb er heel wat kilometers met veel plezier op gereden. Maar hoe makkelijk leg je de Gixxer op een oor. Maar ja het scheelt dan ook enkel al 40 kilo. Uiteraard nog wel wat voorzichtig aan doen. De 1e beurt net gehad, een buitentemperatuur die vrij laag is met veelal een vochig wegdek...mwahh het zal wel voorjaar zijn eer ik de schaamrandjes(wat een rot woord,) verwijderd zal hebben.
 
Ook even die taartschep erafbeunen van de zomer he?
Voor de rest: :}
Ik moet wachten tot van de zomer, en dan ga ik het doen op een 2e hands Gixxer 750 of (wat een verschil de een ss, de ander een supermotard) of de nieuwe Derbi 659 Mulhacén die als het goed is in 2005 uit moet gaan komen.

Maar wat een wereldbike die 1000!
 
Ook even die taartschep erafbeunen van de zomer he?
Voor de rest: :}
Ik moet wachten tot van de zomer, en dan ga ik het doen op een 2e hands Gixxer 750 of (wat een verschil de een ss, de ander een supermotard) of de nieuwe Derbi 659 Mulhacén die als het goed is in 2005 uit moet gaan komen.

Maar wat een wereldbike die 1000!

Heb je geen foto van een derbi 659. Zeg me eigenlijk niets.Enne,met die taartschep bedoel je zeker de achterspatbord }) ? Als ik dat doet komt mijn vrouw waarschijnlijk met een reuze taartschep achter mij aan :9
 
Moet ik hem eraf halen dan ? je vrouw kan mij niet vinden :+

Mooie fiets hoor. Geniet er maar volop van! (als het weer het toelaat)
 
Mooie bike, gefeliciteerd.



Lekkere/leuke foto trouwens. Je kijkt wel heel errug verliefd naar je nieuwe bike. Als dat maar geen ruzie met het vrouwtje wordt .................. ;)
 
Mooie bike, gefeliciteerd.



Lekkere/leuke foto trouwens. Je kijkt wel heel errug verliefd naar je nieuwe bike. Als dat maar geen ruzie met het vrouwtje wordt .................. ;)

Nou Mark ik zie dat jij een CBR 1000 heb en ik moet zeggen dat ik het een moeilijke keuze vond, een Honda of Suzuki. Gelukkig maakte een reuze korting het me iets makkelijker maar die CBR is natuurlijk fantastisch. Ik heb er zelfs proef op gereden bij ten Kate op die open dag enkele maanden terug. Mijn dochter zei dat ik begerig glom(glimde?) toen ik afstapte. :9~
Dus ook gefeliciteerd...
 
Terug
Bovenaan Onderaan