GuZ
MF veteraan
is je engels zo slecht?*ZUCHT*
Waarom is iemand met 5 cm glimrandjes aan ze banden dan een wannabe?!
daar zegt de term \"wannabe\" toch niks over?Waarom zou hij minder genieten van zijn bloedmooie fiets dan jij?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
is je engels zo slecht?*ZUCHT*
Waarom is iemand met 5 cm glimrandjes aan ze banden dan een wannabe?!
daar zegt de term \"wannabe\" toch niks over?Waarom zou hij minder genieten van zijn bloedmooie fiets dan jij?
Op vrijdag 08 februari 2002 15:57 schreef Fastnappie het volgende:
iedereen die bt010\'s,rennsports,metzies (duurdere types) eronder heeft...krijgt dat spul niet aan het glijden...zaterdag waren mijn bt010 lekker op temp te krijgen hoor...en ik kan met mijn 164 pk...stevig hard uit die bocht...en die banden geven geen krimp....
164 watt misschien
iedereen die bt010\'s,rennsports,metzies (duurdere types) eronder heeft...krijgt dat spul niet aan het glijden...en zeker niet op zaterdag toen het zo lekker warm was....
Wel nu, ik hou nog tot een millimeter of 6 aan glimrand over. Ik rijd nog geen steppies aan de grond en geen knieën. Veel verder durf ik niet te gaan omdat voor m\'n idee de grip op zou houden van mijn BT010\'s.
M\'n motor ligt trouwens nog steeds heel stabiel en vast op de weg. Dus ik kan schuiner? Als ik dat wil moet ik dan de snelheid het zelfde houden of langzaam verhogen?
Als het een keer warmer is,laat ik het zien aan het einde van de A4 in de porsche bocht weet je nog.....
Zullen we de snelheid langzaam opvoeren.
\'K bedoel er niks mee hoor, maar hoe kom je erbij dat Bt 010\'s niet glijden??
Zal idd. op openbare weg niet gauw gebeuren mits warm gereden maar het zijn géén circuitbanden (i.t.t. andere genoemde types, mettsies en Rennsport is een en hetzelfde btw., sportbanden), ze beginnen nl. na een rondje of 5 op tempo op een gesloten omloop ( zoals onze zuiderburen het zo mooi kunnen zeggen ) dus weldegelijk te glijden! \"Controleerbaar\"weliswaar maar wél glijden. M.a.w.: Hele goede band, perfect bijna (nat én droog),véél kilometers mee te rijden MAAR geen nietglijband. Mijn mening
Weet nog ja. Jij werd toch ook aangehouden daar? Waarvoor eigenlijk?
Die 6 millimeter is trouwens achter, voor is het niet zo goed te zien.
Ik werd aangehouden omdat ik denk al een stuk verder was.Eerste stukje reed ik 180 en gelijk terug naar 100.Zij zeiden dat ik 130 reed,ONZIN.Weet nog ja. Jij werd toch ook aangehouden daar? Waarvoor eigenlijk?
Die 6 millimeter is trouwens achter, voor is het niet zo goed te zien.
een collega piloot van ons heeft een bimota supermono met een setje \"michelin pilot race\" eronder....die mensen die allemaal glijden (behalve de SM\'ers) hebben geen super banden eronder liggen....
die houdt pas voorbij de rand op.... gassen met dat ding!Wel nu, ik hou nog tot een millimeter of 6 aan glimrand over. Ik rijd nog geen steppies aan de grond en geen knieën. Veel verder durf ik niet te gaan omdat voor m\'n idee de grip op zou houden van mijn BT010\'s.
die mensen die allemaal glijden (behalve de SM\'ers) hebben geen super banden eronder liggen....
iedereen die bt010\'s,rennsports,metzies (duurdere types) eronder heeft...krijgt dat spul niet aan het glijden...en zeker niet op zaterdag toen het zo lekker warm was....
ik heb de glimrandjes van me nieuwe bt010\'s er ook afgereden...en met me knie lekker over de grond schrapen....
btw, je steppies wel aan de grond van sommige maar dan niet je knie....dan doe je toch iets niet goed.....
je kan makkelijk een kneedown doen zonder je steppies te raken....(marge tussn stepjes en grond is ongeveer 1 a 2 cm....niet bij een duc of r1,gsxr enz.enz...)
zaterdag waren mijn bt010 lekker op temp te krijgen hoor...en ik kan met mijn 164 pk...stevig hard uit die bocht...en die banden geven geen krimp....
jonges...koop nou toch is goeie banden....hehehe...
De meesten leren dit met vallen en opstaan...dus...koppie erbij houden.Zoals jullie weten was afgelopen zaterdag een heel bijzondere dag. Het was ongenadig mooi weer voor de tijd van het jaar dus zijn we allemaal lekker gaan
Ik had me voorgenomen om eens te kijken of ik het voor elkaar kon krijgen om de steuntjes aan de grond te rijden. Dat is me dus niet gelukt
Ik reed rondjes op een mooie strakke rotonde en durfde niet nog harder en platter omdat ik het idee had dat ik dan de motor wel eens kon gaan verliezen. Waarschijnlijk door mijn eigen onervarendheid, maar toch.
Er zijn mensen zat hier die weten hoe het voelt om op en over het randje te gaan. Mijn vraag is, wat kan je in het algemeen verwachten als je met een motor als de FZR op het randje zit? (niet dat ik daar al zit hoor)
Achter glijden? voor glijden? is dat te corrigeren door te schrikken en het gas los te laten? Wat moet je wel en niet doen?
Mijn gevoel zegt: \"wielen glijden is vallen\", maar volgens mij valt dat wel mee in de praktijk (die ik dus nog niet ken)
btw, je steppies wel aan de grond van sommige maar dan niet je knie....dan doe je toch iets niet goed.....
Ik had het gas bijna dicht in zijn twee en liet de motor rollen terwijl ik een 180 gradn bochtje maakte.
180 graden bochtje??? Gewoon rechtdoor dus??