Zoals jullie weten was afgelopen zaterdag een heel bijzondere dag. Het was ongenadig mooi weer voor de tijd van het jaar dus zijn we allemaal lekker gaan
Ik had me voorgenomen om eens te kijken of ik het voor elkaar kon krijgen om de steuntjes aan de grond te rijden. Dat is me dus niet gelukt
Ik reed rondjes op een mooie strakke rotonde en durfde niet nog harder en platter omdat ik het idee had dat ik dan de motor wel eens kon gaan verliezen. Waarschijnlijk door mijn eigen onervarendheid, maar toch.
Er zijn mensen zat hier die weten hoe het voelt om op en over het randje te gaan. Mijn vraag is, wat kan je in het algemeen verwachten als je met een motor als de FZR op het randje zit? (niet dat ik daar al zit hoor)
Achter glijden? voor glijden? is dat te corrigeren door te schrikken en het gas los te laten? Wat moet je wel en niet doen?
Mijn gevoel zegt: \"wielen glijden is vallen\", maar volgens mij valt dat wel mee in de praktijk (die ik dus nog niet ken)
Ik had me voorgenomen om eens te kijken of ik het voor elkaar kon krijgen om de steuntjes aan de grond te rijden. Dat is me dus niet gelukt
Ik reed rondjes op een mooie strakke rotonde en durfde niet nog harder en platter omdat ik het idee had dat ik dan de motor wel eens kon gaan verliezen. Waarschijnlijk door mijn eigen onervarendheid, maar toch.
Er zijn mensen zat hier die weten hoe het voelt om op en over het randje te gaan. Mijn vraag is, wat kan je in het algemeen verwachten als je met een motor als de FZR op het randje zit? (niet dat ik daar al zit hoor)
Achter glijden? voor glijden? is dat te corrigeren door te schrikken en het gas los te laten? Wat moet je wel en niet doen?
Mijn gevoel zegt: \"wielen glijden is vallen\", maar volgens mij valt dat wel mee in de praktijk (die ik dus nog niet ken)