Geduld aan de pomp

beyond cool

MF veteraan
12 mrt 2004
43.448
2
Nijkerk
Sta ik laatst rustig mijn motor vol te tanken langs de snelweg waar helaas geen pin aan de pomp is.

Dus ik loop naar binnen, betaal, loop naar buiten en er staat een dikke lelijke vent met de slang over mijn motor heen zijn SUV vol te tanken. Ik loop op mijn motor af en kijk de vent boos aan en ... het blijkt een lelijke vrouw te zijn.

Enfin, ik kijk haar aan en ze kijkt me gewoon boos aan. Ik stap met wat moeite op mijn motor, maar mevrouw geeft geen krimp.

Dus dan maar oordoppen in, helm op, contact aan en een paar keer 7000 toeren aantikken met de motor. (jajaja, veel hoger in z'n toeren gaat die NTV niet).

Sommige mensen zijn echt ronduit onbeschoft en hebben geen respect.

Zo. Dat is er ook weer uit.

Edit: ik heb er niks van gezegd omdat ik eigenlijk nogal verbaasd was over de mate van asocialiteit.
 
Laatst bewerkt:
gebeurde een maat van me ook's.

ik vind het echt ronduit asociaal. :N
Bij een pomp kan iedereen gewoon even op z'n beurt wachten. Motorrijders kruipen bijvoorbeeld toch ook niet voor terwijl ze overal toch al makkelijk tussen passen.
zou een mooie boel worden.

Gewoon ff met de hand simuleren dat de slang wordt teruggehangen. Komt er ook geen benzine meer uit. :W
 
Laatst bewerkt:
:O wat een idioot / idioterin

hoe zou de wereld eruit zien als je zo simpel bent....
 
En waarom zeg je er niks van dan? :?
Je gaat hier lopen zeuren, terwijl je de persoon in kwestie niet aanspreekt? Dan zullen ze het ook nooit afleren :N
 
Na het tanken rol ik mijn motor gewoon 2 meter vooruit. voila.

Ik ben daar laatst op aangesproken, het was welliswaar Amsterdam, maar het gaat om het idee. Ivm dat doorrijden zonder te betalen systeem wat automatisch alarm slaat enzo. De meneer aan de kassa vertelde mij dat ik dat maar niet meer moest doen. Ik had zelf zoiets van ach wat zijn die paar meter nou.

Maar goed, je kunt er in mijn ogen best wat van zeggen toch. Misschien hebben die mensen wel niet door dat ze fout zitten? (If only). Boos kijkt tegenwoordig toch vrijwel iedereen, dat zegt zo weinig meer ;)
 
Ik ben daar laatst op aangesproken, het was welliswaar Amsterdam, maar het gaat om het idee. Ivm dat doorrijden zonder te betalen systeem wat automatisch alarm slaat enzo. De meneer aan de kassa vertelde mij dat ik dat maar niet meer moest doen. Ik had zelf zoiets van ach wat zijn die paar meter nou.

Maar goed, je kunt er in mijn ogen best wat van zeggen toch. Misschien hebben die mensen wel niet door dat ze fout zitten? (If only). Boos kijkt tegenwoordig toch vrijwel iedereen, dat zegt zo weinig meer ;)


Ik laatst ook in A'dam tanken.....loop de winkel binnen om te betalen. Krijg ik dit te horen:

Kassakut: "Wil je volgende keer je helm inleveren voor je gaat tanken? want dat moet als je een scootah hebt"


"NEE MENS dit is een motor!"




Maar ts, ik had dat wijf met luide toon even gevraag of ze verdomme niet 5 seconden kan wachten.

Effe uitlaat gassen in d'r muil revven was dan wel weer een strakke actie van je.



Voodringen heb ik me wel een keer schuldig aan gemaakt, bij een onbemande pomp, lul met z'n camper kon z'n draai niet in 1 keer maken, dus ik erachter langs, rond de pomp rijden en aan de andere kant snel de net vrijgekomen pomp inpikken HEH HEH HEH

Stapt die vent uit en gaat kwaad kijken met z'n armen in z'n zij :')
 
Laatst bewerkt:
gewoon effe met de hand aan de pomp "inhaken": madame asociale gaat wel reageren als er niet meer uit de teut komt ....

of een meter of 3 opschuiven na het tanken, zodat de andere wachtende ook bij de pomp kunnen?
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad. Ik zou ook vragen of ze wel helemaal lekker is.
Met een blik op de slang en je motor weet ze ongetwijfeld precies wat er bedoelt wordt.
 
Volgende keer hoppa over de motorkap glijden richting je motor en zeggen, tja dit was ook de kortste route en had echt geen geduld voor het wachten totdat je klaar bent met tanken, je kent dat gevoel wel toch?

<serious mode on>
Volgende keer even zeggen dat je dit niet erg normaal vind en je geen schade wenst door dit soort gedrag. Iedereen heeft haast tegenwoordig en het is vooral ikke ikke
 
Boos kijkt tegenwoordig toch vrijwel iedereen, dat zegt zo weinig meer ;)
Mensen zeggen wel eens dat ik boos uit mijn ogen kijk, kan ik echt niet helpen. Over het algemeen ben ik juist heel vrolijk, maar ja. Het eerste wat ze zien is zo'n bakkes van B|
 
Voodringen heb ik me wel een keer schuldig aan gemaakt, bij een onbemande pomp, lul met z'n camper kon z'n draai niet in 1 keer maken, dus ik erachter langs, rond de pomp rijden en aan de andere kant snel de net vrijgekomen pomp inpikken HEH HEH HEH

Weten we ook weer met wie dat lelijke mens getrouwd is :')
 
of een meter of 3 opschuiven na het tanken, zodat de andere wachtende ook bij de pomp kunnen?
Zoals al aangegeven, dit wordt meestal niet zo gewaardeerd door de pomphouder. Vanaf het moment dat ik dit voor het eerst hoorde, laat ik altijd auto of motor gewoon staan. Soms wordt de pomp ook niet eerder vrijgegeven, dus je voertuig verplaatsen is dan ook niet nuttig.
 
Mensen zeggen wel eens dat ik boos uit mijn ogen kijk, kan ik echt niet helpen. Over het algemeen ben ik juist heel vrolijk, maar ja. Het eerste wat ze zien is zo'n bakkes van B|


Ik zeg dan altijd... 'zo zit mijn gezicht lekker' :P

ik kan ook heel boos kijken 8-)

schijnt het....
 
Mensen zeggen wel eens dat ik boos uit mijn ogen kijk, kan ik echt niet helpen. Over het algemeen ben ik juist heel vrolijk, maar ja. Het eerste wat ze zien is zo'n bakkes van B|

Heb ik ook een beetje,..mijn gezicht staat zo waarschijnlijk het gemakkelijkst!

(Ongenaakbaar hoorde ik een keer iemand zeggen) Terwijl ik makkelijk lach!

Ik zou er een opmerking over maken,....iets in de trent van: Zou u het prettig vinden als ik die slang over uw motorkap trok om te tanken??
 
Terug
Bovenaan Onderaan