Geef je top 3

1 mensen die om een parkeerplek zoeken, en plotseling op de rem gaan staan ( daar ben ik dus door op m'n bek gegaan)
2 Een moeder eend die het kroost bestuurd... geen uitleg nodig denk ik.
3 mensen die van het strant komen op een parkeerplaats ( niks of niemand zien)
 
Ps 2. Truckers zijn n iet gek,die worden gek gemaakt.
Onzin, ik werd een keer opzettelijk door 2 trucs in de bocht van de A4 => A10 west van de weg gereden. Helemaal gestoord als je opzettelijk zo'n tientonner naar links zet als een motor je aan het inhalen is.
 
1) Vrachtwagenchauffeurs (zoals eerste reply)

2) Huisvrouwtjes en fossielen.. ( 65+)

3) slakken op de weg waardoor iedereen gevaarlijke inhaalmaneuvers PROBEERT uit te halen!
 
1) luxe auto/zakelijke rijders. Van die kondklevers en rechtsinhalers zijn dit vaak. Afschieten die lui (of i.i.g. lappie weg). Onder deze categorie horen ook de bedrijfsbestelbusjes, die gewoon overal de auto zo tussendrukken.

2) Vrouwen achter het stuur. Klinkt stom en sexistisch, maar 9 uit de 10 keer als er iemand naar mij mening gek rijd, zit er een vrouw achter de stuur. In de andere gevallen valt hij onder categorie 1 :+

3) Supersport rijders en de auto rijders met rioolpijp. Denken allemaal dat ze king of the road zijn, en racen rond zonder rekening te houden met anderen. Natuurlijk is dit niet de hele groep, maar toch een groot deel van. Laats ook een motorrijder die zo nodig in een blinde bocht, met een kneedown over de andere rijbaan was, waar ik toevallig met me chopper aan kwam. Scheelde weinig, was een gelukje dat ik in blinde bochten altijd extreem rechts houd, had ik links van het midden gereden, had ik hier niet meer zitten typen.

Chauffeurs waar ik vaak positief over ben:
vrachtwagen chauffeurs. Houden vooral op provinciewegen veel rekening met motorrijders, door erg extreem aan de kant te gaan, om dit windzuiging tegen te gaan.

Duitse automobilisten zijn over het algemeen ook goed, alleen niet als er voetgangers in de buurt zijn. Door de regels in duitsland zie je duitsers nogwel eens te snel stoppen voor voetgangers en fietsers, laats in de bocht van een voorrangsweg ging er 1 stilstaan voor de fietsers.... erg maf.


En mijn toplijs van ergenissen van acties zijn:
1) De bumperklever

2) De slalompiloten zonder knipperlicht. Dit is de categrie die graag rechts inhaalt, en ook het groepje dat graag van invoegstrook meteen met 90 naar links vliegen, of van linker met 150 naar rechts de uitvoegstrook opvliegen, op de laatse paar meters.

3) De 'late knipperlicht acties'. De lui die doen alsof ze rechtdoor rijden, op het laatst de auto opzij mieteren, en als ze op het voorsorteervak zitten de knipper aandoen, alsof ik dan nog niet doorhad dat ie af gaat slaan. Hieronder vallen ook de lui die in de klauwen gaan, en als ze dan langzaam rijden, DAN pas de knipper aan doen (ook weer nutteloos, want na die remactie snap ik dat ook al wel).
 
1) autos of motoren met blauw/oranje strepen

2)TAXIS damnnnn wat een idioten nemen gewoon zelf voorrang IDIOOT die gasten :( :(

3)huismussen en sufkutten die nergens rekening mee houden en sjonnies denken met een plastic shrotbak dat ze een dtm bak hebben en zijn er heilig van overtuigd dat ze echt sneller zijn :P
 
1) Motorrijders die zichzelf onkwetsbaar achten
2) Motorrijders die altijd harder willen rijden dan de overige weggebruikers.
3) Motorrijders die hun eigen gebrek aan verkeersinzicht e.d verbloemen door het volledig verrot schelden van de andere partij.

Kom maar, Kom maar, Kom maar :P :+

Serieus (voor zover mogelijk ;) )

Dit soort lijstjes verandert altijd met de week, al naar gelang de situaties die ik tegengekomen ben.
 
1. mpv bitches die hun kinderen van school halen
2. mpv bitches die hun kinderen van school halen
3. mpv bitches die hun kinderen van school halen

duidelijk? mooi.
 
1. bejaarden
2. sjonnies
3. bejaarden die ook door de weeks rijden.
 
Ben ik het niet mee eens. Zij zijn vaak de enige die je er 'sochtends in de file doorlaten, door hun 22.60 meter combinatie in het kleinste gaatje te sturen :}
nou. ik heb het ook wel eens meegemaakt dat een vrachtwagen mij bijna overrijdt omdat ie vond dat ik te hard door de file reed. hij had zijn raam wagenwijd open dus ik heb hem ff gevraag wat de bedoeling was.

mijn top 3:

1) vrouwen (9 van de 10x als ik bijna van de motor gereden wordt is het door een vrouw)
2) bejaarden (altijd een gevaar in het verkeer)
3) scooterrijdende jeugd :( holy shit wat is dat eng soms.

1) Motorrijders die zichzelf onkwetsbaar achten
2) Motorrijders die altijd harder willen rijden dan de overige weggebruikers.
3) Motorrijders die hun eigen gebrek aan verkeersinzicht e.d verbloemen door het volledig verrot schelden van de andere partij.
Then you must really hate me :+
 
groepjes wielrenners zijn echt de ergste groep. levensgevaarlijk en irritant.
vrachtwagenchauffeurs zijn wel OK. duitsers zijn op de weg over het algemeen ook zeer ok
 
1: Bejaarden in van die brom-mobielen. :(

2: Van die gastjes in van die zogenaamde getunde auto's die iets te veel "2 Fast and 2 Furious" hebben gekeken. :(

3: Auto's die met 81 km per uur op de snelweg een vrachtwagen gaan inhalen en vervolgens voor eeuwig op de linker baan blijven hangen. :(

Het zijn wel geen bestuurders maar toch: Voetgangers die zonder te kijken de weg over steken onder het mom van "ze stoppen toch wel voor mij". :(

Edit: Sorry Max_kool, uitgezonderd het Zebra pad natuurlijk. O-) :+
 
Laatst bewerkt:
Naast motorrijder ben ik ook geregeld voetganger (ja ja, de hond maakt ook graag een ommetje), en ik snap die voetgangers soms wel. Bij mij voor flat ligt een VOP (zebra dus) die ook nog eens met driehoekig schilderwerk op het asfal aangekondigd wordt. Meer dan de helft van de auto's en motoren stop nóg niet als ik duidelijk klaar sta om over te steken.

Dus soms steek ik gewoon over en forceer dus dat een ander af moet remmen voor mij. Sim_pel. En waar géén zebra ligt wacht ik gewoon netjes to er plek is om over te steken.
 
1e plaats: Op de terugweg van de superbikes vorige week werd helaas mijn ergste stereotype weer eens bevestigd:

In tegenstelling tot alle andere auto's die ik zag, reed een Volvo SUV achter mij zo dicht mogelijk tegen de middenstreep om zo veel mogelijk motoren te hinderen. Dit leverde aardig wat gesein, getoeter en wat middelvingers op.

Desondanks bleef de eikel zo rijden, in ieder geval tot ik hem uit het oog verloor.

Ik reed overigens zelf ook in een auto, geen Volvo!

2e plaats: 99% van de vrouwen: kijken voor zich, houden geen rekening met medeweggebruikers en veroorzaken veel hinder. (zonder dit zelf te merken natuurlijk, ze hebben moeite genoeg met zichzelf)

3e plaats: Automobilisten met visjes achterop: laat ze godverdomme van de openbare weg afblijven, net zoals ze dat van openbare scholen doen!
 
#1 heel hoog bovenaan.. Bejaarden! :( Rijbewijs afpakken! Herexamen!

#2 Slakken.. Mensen die 50/60 rijden op een 80 weg

#3 Tja sorry maar toch echt (huis)vrouwen :X
 
Haha, de mannen hier zien liever vrouwen langslopen tijdens het wachten ipv dat ze om ons heen deelnemen aan het verkeer (zie tijdens w8en topic).
 
1. Blonde gleuven in een Cayenne/X5/Touareg/ML/andere dure wannabe 4x4 :X die aan het bellen zijn
2. Scooterklootzakjes
3. Bejaarden
 
1. automobilisten die niet over hun schouder kijken wanneer ze een baan op willen schuiven.

2. automobilisten die vertikken de richtingaanwijzer te gebruiken.

3. alle automobilisten die van maandag t/m vrijdag tussen 06.00 en 06.30 uur slapend/krant lezend/koffie drinkend/scherend enz. op de snelweg zitten waar ik mij dan geheel geconcentreerd rijdend ook probeer te verplaatsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan