Geef mij maar Amsterdam ! !

Status
Niet open voor verdere reacties.
fastlex u got
full
 
Ik weet niet hoe laat ik kan komen, want we hebben een grote klus
deze week en als het goed is is die auto woensdagavond klaar, maar als ik er donderdag na mijn werk mee verder moet zal ik misschien na 8en langskomen en anders vrijdag ofzo (vrijdag ben ik VRIJ!! :] )
 
Ik ben donderdag op zandvoort... kom daarna nog wel ff langs mischien.

Uurtje of acht.

Of komen jullie daarheen?

O-)

Nou dan zal ik na 4 weken meelezen ook s kijken of ik langs kan komen....
Vin t allemaal wel leuk, maar zit doordeweeks nooit voor 20:00 op de motor
(en ik heb maar een 60pk brikkie :) )
 
Dat is het probleem juist Vampire, als het goed is heb ik die auto
woensdagavond klaar, maar zit het tegen dan moet ik er donderdag na mijn werk nog effe mee verder.
Ik zal contact houden met Ray over het hoe en wat...
 
@Yammie, geen probleem gab *D !!
@Hus, jammer dat je er niet bij was vandaag.
@Rico, het liep iets anders dan gepland !! Maar het was wel gezellig :9 .

@Andy en LeeLoo, ik vond het leuk bij jullie :} . Iris en ik vonden het jammer dat we niet konden blijven eten |( , maar volgende X beter.

Andy je hebt een leuke vriendin, neem haar eens mee naar de MS vind Iris ook leuk :9~ .



@Iedereen, als het weer eens lekker weer wordt moeten we weer iets met z'n allen doen :] .

Laterzzz



ps Iedereen de groeten van Iris.


Kut man ik baal er ook van, heb R1co wel gebeld, maar jullie waren aan het wachten op een tafel, en toen regen bla bla bla, toen mijn vriendin bla bla je kent het wel. Next time we burn some rubber...
 
vanmorgen in alle vroegte GESPOT; HUS ondersteboven in de voordeelbakken
van de lidl sloterdijk,
stondt te godveren dat geen helm groot genoeg was om over dat grote hoofd van 'm te trekken... ;)


:) :) :) :) :)

Je hebt me door, maar wacht maar als je me ziet met mijn nieuwe Cross helm. Mosseltje krijgt nieuwe vriendjes!
 
Donderdag na 17.00 uur lukt helaas niet, moet werken, maar jullie zijn van harte welkom een drankje doen in mijn cafe! R1co weet me te vinden, Just follow the leader, leader, follow the leader... :) :) :)
 
Donderdag na 17.00 uur lukt helaas niet, moet werken, maar jullie zijn van harte welkom een drankje doen in mijn cafe! R1co weet me te vinden, Just follow the leader, leader, follow the leader... :) :) :)


Óók weet je te vinden!!!!
 
Een mededeling..? Is dat voor iedereen of...
Het weer ziet er wel redelijk uit, maar volgens mij komt het straks los...
Had ook niet anders verwacht hoor, het moet gewoon regenen op mijn laatste vrij dag van de week...Ik bedoel als ik morgen weer moet werken blijft het droog... |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan