Geef Nefom een koekje van eigen deeg!

Die logica slaat als een tang op een varken. Het zal wel.
Je hebt geen argumenten, je noemt mensen rukker en infantiel, je beschrijft ontwikkelingen zonder die te onderbouwen en pikt er dingen uit om je stelling te onderbouwen zonder het hele plaatje te benoemen.

Prima rekening met elkaar te houden, maar dat werkt twee kanten op. Zoals andere mensen niet wegzetten als rukker of infantiel.
 
Mijn 10 motoren sinds mijn 18e (ben nu 59) hadden allemaal de standaard uitlaten. Doet mij niet zo veel. Dat luide gebler hoeft ook niet van mij. Maar dit land gaat kapot aan gezeik, gezeur en absoluut overbodige wet- en regelgeving.

En geloof mij, ik weet waar ik over praat. Ooit bij de Mr. Visser de Rijdende Trechter geweest, zaak aangespannen door de buurman, maar wij wonnen. Waardoor? Door o.a. een perceelkaart uit de tijd van Napoleon. Als gezeik niet bestond hadden wij Nederlanders het uitgevonden.

Laten we wat verdraagzamer zijn voor elkaar.
 
Pleur op man met je rekening houden met alles en iedereen.
Ik stond een gozer uit een voorruit te plukken en werd bijna aangereden, uitgescholden dat ik de weg blokkeerde en gefilmd.

Ja, ik maak wat meer geluid, maar tegelijk heb ik heel wat meer over voor een onbekende dan die azijnzeikers op die kutdijken.
Toch bijzonder dat je in dit alles een opening zag om die heroïsche anekdote over jezelf erin te verwerken. Het is even een bruggetje naar alledaags geluidsoverlast - maar het is je gelukt.

Je hebt geen argumenten, je noemt mensen rukker en infantiel, je beschrijft ontwikkelingen zonder die te onderbouwen en pikt er dingen uit om je stelling te onderbouwen zonder het hele plaatje te benoemen.

Prima rekening met elkaar te houden, maar dat werkt twee kanten op. Zoals andere mensen niet wegzetten als rukker of infantiel.

Gossie! Dit is toch ook een non-discussie van de bovenste plak. Nodeloos geblér voor je eigen lolletje of heel concreet meetbaar geluidsoverlast.
 
Ach ach, is het weer zover.....zoek aub een andere plek op om elkaar schriftelijk af te zeiken.


Ohja, ik maak ook lawaai, herrie, heb gieters onderweg moeten ontwijken maar ook duimpjes gekregen zoals vanmiddag in de buurt van Delden; paar ruiters die de bossen van Twickel inreden.
en hup :t , nog 1 van mij er bij , t leven kan zo makkelijk zijn
 
Nefom is een drammerig, vervelend clubje die indirect tegen motorrijden (en andere vormen van geluid producerende zaken) is en bovendien pesterijen en verspreiden van desinformatie niet schuwen!
Ze hebben een poll online gezet waarom iedereen mag stemmen :)



Heb jij geluidsoverlast van het verkeer op straat? (poll 10804425)

Geef dat clubje tegengas!

TIP: je kan meerdere keren stemmen! er wordt niet gekeken naar je IP adres, maar naar je browser fingerprint (oid).
Je kan vanaf 1 PC bijvoorbeeld 4 keer stemmen via Firefox, chrome, IE en Edge.


@ MODS: feel free om het topic te verplaatsen, sticky te maken etc.
Het is geen persoonlijke poll, maar een poll in het algemeen belang voor het uitvoeren van onze hobby!
En als je het deelt op Facebook kun je daar ook op het linkje klikken en voor een vijfde keer stemmen!
 
Toch bijzonder dat je in dit alles een opening zag om die heroïsche anekdote over jezelf erin te verwerken. Het is even een bruggetje naar alledaags geluidsoverlast - maar het is je gelukt.
Je mist de clou, die was ook wat lastig voor een simpele ziel.
Maar goed je zit hier toch alleen om mensen op te naaien, succes.
 
Ach ja, iedereen ergert zich aan alle andere groepen weggebruikers.
Wel lastig hoor, ik wandel, fiets, rij motor en auto. dan blijven alleen de vrachtwaggels over voor mij...:+
 
Ben je pensioenleeftijd plus en heb je niets te doen in Corona tijd? Dan is NEFOM de dagbesteding voor u!

En dat kan je terug zien aan de manier waarop ze denken serieuzer genomen te worden door te "over-claimen". Dus maximaal 70 dBA! Want dan eindigen we misschien op 80dB heh, toch, Henk? Ware het niet dat de nieuwe eis al op 77 dB staat en het volstrekt onmogelijk is om een nieuwere, zwaardere norm toe te gaan passen op een bestaand wagenpark. Dus wat willen wij? Iets dat onmogelijk is! En wanneer? Nu! Go Nefom *O*
 
1618914482496.png

p.s. je kan ook nog inprivate of incognito browsen. Dan kan je nog vaker stemmen *D
 
Niet dat ik ooit op dijkjes rij,maar het lijkt erop of op alles een vergrootglas gelegd word en de grootste schreeuwers gelijk krijgen .
Dus heb mijn steentje ook bijgedragen door never nooit niet iets te horen.
Ben je doofff?? Watte?
Alvast het antwoord op de vraag of ik doof ben😇
 
Terug
Bovenaan Onderaan