Geef tegengas!!

Paul4all

MF veteraan
14 jul 2009
12.099
390
Achterhook
Laat de motorsport niet vernaggelen door die geitenwollensokken community



Geef tegengas: word nu vriend van het TT Circuit


De laatste tijd is een relatief kleine, maar vasthoudende groep tegenstanders van het TT Circuit weer prominent in het nieuws met commentaren over “geluidshinder” van het circuit.

Dit ondanks het feit dat zij hun stem duidelijk hebben kunnen laten horen in het overleg van de Visiepartners, een werkgroep die is ontstaan op initiatief van de Provincie Drenthe en de Gemeente Assen. Dit overleg heeft zoals bekend geleid tot een convenant waarin de vele betrokkenen elkaar bleken te kunnen vinden.

Dat de echte liefhebbers van motor- en autosport zich steeds opnieuw aan deze tegenstanders ergeren is geen geheim: talloze reacties op diverse websites geven dat veelvuldig aan.

De Stichting Vrienden van het TT Circuit heeft deze discussies uiteraard gevolgd en wil ook in dit verband gaarne de spreekbuis zijn van iedereen die het circuit een warm hart toedraagt. Daarom roept deze Stichting voor zover nodig graag alle fans op om Vriend van het TT Circuit te worden, om een nog grotere achterban te kunnen vertegenwoordigen: samen staan we immers sterker!

Aanmelden is gratis (ofschoon vrijwillige donaties altijd welkom zijn) en kan heel gemakkelijk via de website van de Stichting: www.vriendentt.nl

Uw deelname wordt zeer op prijs gesteld, dus wacht niet en word nog vandaag ook Vriend van het TT Circuit, zoals duizenden anderen dat inmiddels al zijn!

Bron:Racesport.nl

Heb me iig aangemeld :)
 
code onjuist bij het invoeren, en veranderen gaat niet.

jammer
 
Die codes zijn gewoon KUT, hoe vaak ik daar wel niet mee zit te kutten |(
Helaas krijgen alle sites waar je moet registeren idioot veel spambot gebruikers.
Zelfs de Jawa site administrator heeft een dagtaak aan het verwijderen van ongewenste 'personen'. _O-

En dan krijg je dit soort leuke codes. :+

Oh ja ben een vriendje geworden. :j
 
Laatst bewerkt:
Registratie Voltooid!
Ben bevriend met een circuit waar ik geen reet aan vind.

Ik heb hem ook naar de zaak van m'n meissie gestuur en daar zitten er heel veel en doen gewoon allemaal mee , doen ze daar altijd ....gisteren nog gestemd op het behoud van een of andere molen _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
baggelhuizen.jpg
 
PROGRAMMA VRIENDENDAG
Versie 15 september 2012 (onder voorbehoud).

10:00: Ontvangst met koffie.
10:30: Welkomstwoord door Pieter Hofstra, voorzitter Stichting Vrienden TT Circuit, ingeleid door dagvoorzitter Evert ten Napel
10:45: Presentatie TT Circuit door directeur Peter Oosterbaan
11:05: Presentatie TT Institute door Leo Fransen, directeur Innovam
11:25: Presentatie “TT Circuit en bedrijfsleven” door Gerard Lenstra (NOM)
11:45: Presentatie “Autosport en TT Circuit” door Bert van der Zweerde
12:15: Serie presentaties en interviews door Evert ten Napel met:

Rutger Belt (Ten Kate Racing) over opleiding jong motortalent in Nederland, Roelof Waninge over het runnen van een raceteam, Egbert Streuer over de zijspansport, Ontwikkelingen Moto GP m.i.v. Casper Ferwerda (MotoPaddock) en Jasper Iwema en Bewoners Baggelhuizen aan het woord: “Op naar 5000 Vrienden”

Veiling motorsport “Memorabilia” t.g.v. Riders for Health door Diederick de Vries

13:00: Huishoudelijke mededelingen over middagprogramma; door Jaap Timmer
13:15: Pauze
13:30: Bustour op het circuit (tot uiterlijk 14:15)
14:30: Vertrek per groep v.a. 14:30 elk half uur uit perscentrum:

• Rondleiding gebouwen e.d.
• Bezoek aan motor raceteam
• Bezoek aan autoraceteam
• Demo op de Junior Track
• Individuele fotoshoot op het huldigingspodium

16:00: Einde programma

NB: op dezelfde dag vinden ook de trainingen plaats voor de Race of the Champions, georganiseerd door de Ducati Club.



Ik ging toch al(bij goed weer) dus misschien ook hier eens kijken
 
Op naar 5000 vrienden!

Baggelhuizen bewoner Bert Middelkamp kreeg veel bijval van het publiek, waaronder velen afkomstig uit die wijk, met zijn initiatief om elke nieuwe inwoner van deze wijk lid te maken van de Stichting. “Ze hebben er recht op Vriend van het Circuit te kunnen worden, zo komen we sneller aan 5000 vrienden!”


Kijk dat gaat de goede kant op,ondertussen Streuer als ambassadeur gestrikt.
 
Mensenlief waren hebben we het over, word je nou echt Niets meer gegund door die paar mierenneukers, volgens mij was het circuit al ietsjes eerder.
Maar de paar activisten krijgen overal hun gelijk als je niet oppast.
Verder wens ik de organisatie en vrienden van het circuit assen erg veel succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan