Geef ze anders gewoon een diamantslijpschijf -:|

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duccer 1098

MF veteraan
In memoriam
21 feb 2003
7.768
2
Belgie
zag ik gisteren op de teevee in belgie : reklame voor een nieuwe soort compacte zagen waar je moeiteloos een hangslot of een ketting kan mee doorzagen,je steekt 't ding gewoon onder je jas of trui in .
ipv een zaagblad is het een soort van lint/touw/kabel met een of andere legering/ruwe steen...

dan doen ze 't ook nog effe voor hoe je zo'n slot of ketting snel kan doorzagen |(
 
Waanzin. Als het dan zo gemakkelijk gaat ga ik ook maar aan de andere kant van de wet opereren. Morgen even een proefritje maken op de motor van de buren... |(

Maar serieus, reclame maken over het doorzagen van een hangslot? Konden ze dan echt niets beters bedenken????
 
t klinkt als een hoog tellsell gehalte...
ook zulke ellendige beeldvulling...
 
als het nou zo'n telsel programma was, dan moet dat wel mee vallen.

dan gebruiken ze een aluminium slot inplaats van chroom-molybdeen staal om te laten zien dat het zoooo makkelijk gaat.
 
als het nou zo'n telsel programma was, dan moet dat wel mee vallen.

dan gebruiken ze een aluminium slot inplaats van chroom-molybdeen staal om te laten zien dat het zoooo makkelijk gaat.
ik denk eerder een slot van papier-machee....

want die meuk die hun verkopen...kan NOOIT veel zijn...
 
Daar ontkom je niet aan denk ik.
Zo snel als er weer een slot met nog duurder en nog harder staal is uitgevonden.
Zo snel is er ook weer een gereedschap om het door te knippen,zagen of slijpen.
En een ieder wil geld verdienen dus,....
 
ik denk dat je behoorlijk voor lul staat als je als dief aan komt bij je vrienden met dat draadzaagje en dan uiteindelijk je gepatteneerde flosdraad op een cijferslot kapot trekken.

"ik zweer jongah, ik heb op tv gezien weetje, werkte echt!"
 
Als je motor gejat wordt TellSell aanklagen... :)

Daarbij, ik denk dat Abus ook niet zo blij zal zijn met deze reclame... :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan