Dat lijkt ook meer het doel te dienen zoals ik het voor mijn gevoel zou willen. Nadeel is wel dat je dan erg merkafhankelijk bent. Koop je daarna een motor van een ander merk of type.... dan kun je weer opzoek naar een nieuwe club. Of je mag misschien blijven omdat ze je zo'n aardige jongen vinden. Maar het is dan niet meer in de geest van de oprichting. Of draaf ik nu door ? Het clubje van Yuk Foo heeft dat nadeel niet.
Ik ben zelf lid van community x4,een duitse club,ik woon zelf in noordholand dus ik kom daar niet vaak.
Het mooie van een merkenclub is dat wanneer je een typisch probleem met je fiets hebt je altijd wel iemand treft die een oplossing weet.
Ook ben ik laatst lid gemaakt van EMC,en ik heb geen eliminator en nooit gehad ook.
Ik heb de oprichter vn die club op de motorbeurs gesproken en daarna contact gehouden.
Na een tijdje heeft hij me lid gemaakt.
Ik heb er aan de ene kant geen donder aan,ik heb niks aan alle documentatie van de eliminator,maar aan de andere kant is het wel weer mooi om eens ideeen van een andere club te horen.
Ik ga waarschijnlijk in 2007 met EMC mee naar amerika om daar 3 weken op onze eigen motors rond te rijden.
Ik wil hier eigenlijk mee zeggen dat als je een merken/type club tegenkomt en je hebt niet zo`n fiets,dat je dan evengoed vaak lid kan worden/blijven(als je een andere motor hebt gekocht).
Als de club bevalt waarom niet?