Geen Chips en bier of smileys hier!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

illlias

MF'er
17 feb 2004
35
0
Amsterdam
Ja... in een discussie lijkt het mij vrij normaal dat er op verschillende manieren gereageerd wordt. Ik speel geen beledigde onschuld..Ik heb helaas een hekel aan betutteling. en daar reageer ik op. Felheid is een van mijn hebbelijkheden! waar je vele kanten mee op kan!! Ik ervaar dat soms als heel prettig!! haha...Ironie en sarcasme kan ik ook hanteren.Maar het lijkt wel of iedereen zich heiliger dan de paus aan het opstellen is tegenwoordig. Overal maar even een vingertje op leggen als het zo uitkomt!!! Nee!!..het ging inderdaad over het wel en wee van motoren en daarover praten,dat doe ik graag { heel vaak en graag zelfs} De topic's die op de Motor-forum besproken worden zijn juist leuk en leerzaam zowel voor ons, Motor-forum verslaafden en motorrijders.Het is goed om hierover van gedachten te wisselen, want er valt nog veel te verbeteren.Over de topic "Wiellie" kan ik helaas maar een ding zeggen: deze is volkomen uit zijn verband gerukt!! En hopenlijk wordt er snel weer een leuke opgestart? Misschien heeft u een leuk idee voor een volgend onderwerp? Geen Chips en bier of ''de betekenis van smiley's'' svp. haha... :]
 
Beetje vroeg voor chips en bier...maar hopelijk komt het wel zover })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan