heleenxxxx
MF'er
- 19 mei 2022
- 112
- 63
Hallo Allen ik heb geen druk op mijn koppeling wie helpt mij.
Groetjs Heleen
Groetjs Heleen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mytivac vacuümpomp misschien handig?de koppeling cilinder op het stuur staat onder zo'n hoek dat er lucht bij de banjo bout blijft zitten xxx
foto weer weggehaaldWerk ze ..
hoi ik wil graag veel zelf doen maar sommige dingen zijn lastigMytivac vacuümpomp misschien handig?
Ooit gekocht voor een weigerende achterrem.
drie seconden werk en top ontlucht.
doekje om de aansluiting banjobout, koppeling inknijpen banjobout los en weer vast (misschien een paar keer)hoi ik wil graag veel zelf doen maar sommige dingen zijn lastig
dank je ik ga kijkendoekje om de aansluiting banjobout, koppeling inknijpen banjobout los en weer vast (misschien een paar keer)
Het is makkelijk als je het weet èn goed gereedschap maakt het leven een stuk gemakkelijker is mijn ervaring.hoi ik wil graag veel zelf doen maar sommige dingen zijn lastig
al paar keer gedaan nog steeds geen druk op koppeling krijg lamme handdoekje om de aansluiting banjobout, koppeling inknijpen banjobout los en weer vast (misschien een paar keer)
?foto weer weggehaald
is dat op basis van de foto?Als je zelf uit Hoek van Holland komt dan ben ik dat.
oke bedankt ik ga verder kijken of er geen lekkage zit of kijken naar de pompIk ben toevallig ook bezig geweest met zo,n zelfde soort Honda koppeling,was ook niet te ontluchten,ik kreeg hem pas ontlucht met
een ontluchtingsapparaat,maar eerst moet je wel zeker weten of alles oke is,als de pomp of hulpcilinder niet goed zijn kan je
ontluchten tot je een ons weegt dat gaat dan niet lukken.
dank je wel
dank je ook voor alle infoWerk ze ..
ja had ik ook al gecontroleerd met speld gaat er klein stukje in leiding daar ook losgehaald dan komt daar olie uit dus denk ik niet verstoptControleer ook of he compensatiegaatje in het reservoir open is,dat is het piepkleine gaatje naast het grotere gat.
Utrecht is ook uit de buurt zonder koppeling.?
is dat op basis van de foto?
in de regio Utrecht zit een top kerel. Lomp, ruig en fackwerk
Ken ook mensen die het zo deden en niet opletten.Ontluchten door de vloeistof van onder naar boven met een spuit en slang in 1x erin te drukken... Komt het uiteindelijk boven bij de reservoir er weer uit
Tenminste zo laatst mn ktm koppeling volgens het boekje ontlucht en werkt perfect (was wel na demontage en alle vloeistof eruit)
Dat is zeker waar maar je hoeft er ook geen hele studie van te maken... Gewoon zorgen dat er geen lucht meer in de slang en spuit zitten en dan rustig erdoor drukken. Ik heb de slang eerst op de nippel gezet en volgedruppeld met olie, vervolgens de spuit met olie zonder lucht erin op de slang.Ken ook mensen die het zo deden en niet opletten.
Drukten de spuit te hard in in 1 keer erna spoot de remvloeistof( het is geen olie)er in remvloeistof reservoir boven in er uit.
Klieder zooi alles op stuur en ruitje etc.
Dus dat werkje vergt ook enige rustigheid.
Dat is zeker waar maar je hoeft er ook geen hele studie van te maken... Gewoon zorgen dat er geen lucht meer in de slang en spuit zitten en dan rustig erdoor drukken
Heb alleen ook wel eens 2takt olie tegen het plafond gehad met een spuit idd haha
Dit dacht ik eerst ook... Tot de olie er vrij snel en gemakkelijk in zat + je weet 100% zeker dat ie luchtvrij is... Want je drukt alle lucht vanaf het begin eruit ipv dat er ergens een bel blijft hangenhoi bedankt voor de tip tis wel ingewikkeld karweitje
ik ben aan ontluchten geweest hele middag heb de cilinder waar de zuiger in zit ook schoon gemaakt nog geen druk op de koppeling stuur morgen wel fotoDit dacht ik eerst ook... Tot de olie er vrij snel en gemakkelijk in zat + je weet 100% zeker dat ie luchtvrij is... Want je drukt alle lucht vanaf het begin eruit ipv dat er ergens een bel blijft hangen