Geen e-mail notificaties

groeneninja

Rookie
11 apr 2021
20
3
Ik heb al gezocht en de bestaande topics doorgelezen maar ik meen dat ik echt alle benodigde vinkjes aan heb staan en tóch krijg ik geen e-mails bij nieuwe berichten in gevolgde topics of wanneer iemand op mij reageert. Ik zie wel op de site meldingen bij het belletje maar ik krijg er geen mails van. Mis ik nog een instelling?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210611-153951.jpg
    Screenshot_20210611-153951.jpg
    25,9 KB · Weergaven: 15
En warempel, gisterenavond toch een mail ontvangen na een reactie! Als er kabouters bezig zijn geweest om iets te fixen, bedankt! (Of ik had de instellingen gewoon wel al goed staan, dat kan natuurlijk ook)
 
Net even getest met een test account (ook Gmail) en dat werkt goed.
Controleer voor de zekerheid dat je email notificatie aanzet als je een topic volgt :
B71A76C1-906C-463B-9C0D-BED7CB6842FE.jpeg
 
Is de hele balk weg? Zowel op je pc als je mobiele telefoon? Kan je anders een screenshot maken en hier plaatsen?
 
Hallo
Hoe krijg ik de emoties weer en de rest in die balk weer werkend?
Heb ze denk ik per ongeluk uit gezet 🤷‍♂️🤷‍♂️
Dat probleem heb ik ook (nog steeds) op mijn tablet. Is een Samsung.
Op mijn phone (ook Samsung), én op mijn laptop (weet van buiten niet welk merk ...), werkt alles wel goed.
 
@Qken

even op de [ ] klikken (BB Code aan/uit), staat onder de puntjes denk ik.

Bekijk bijlage 1645063
Hmmm ... een dezer dagen eens proberen op mijn tablet. Ben benieuwd ... ik laat het resultaat weten.

Javascript toevallig uitgeschakeld (al dan niet via een plugin of app)?
Geen idee. Ik stond er ook niet echt meer bij stil, omdat ik mijn tablet minder gebruik, die gebruik ik meestal enkel als ik in bad lig. Als ik van huis weg ben is het doorgaans de phone.
 
Terug
Bovenaan Onderaan