Geen eurosport meer

Volgens mij zit eurosport ook nog analoog op de satelliet. Schoteltje, ontvanger en spulletjes kosten je misschien 200 pleuroos. Je hebt erg leuke campingsetjes voor weinig geld ontworpen voor onze duitse vrienden. En geen abbo nodig !

Helaas geen nederlands geluidskanaal. Dan zul je digitaal moeten!
:^
'k heb ook een analoge schotel, die kun je tegenwoordig ook wel voor onder de twee honderd euro krijgen.
Sommigen zaken hebben ze ook tweedehands voor nog geen 50 euro!
En dat je dan geen nl geluid hebt is niet helaas, engelse eurosport commentaar rules! :}
 
Ik krijg net een mailtje terug van eurosport,dat het niet aan eurosport ligt dat UPC het uit het gewone zender pakket heeft gehaald.
Het is een beslissing van UPC om het achter de decoder te plaatsen.
Als een oplossing kan ik een schotel nemen met analoog signaal, dan heb ik geen Nederlands commentaar maar engels.
Dat vind ik helemaal niet erg want het engelse commentaar is veeeel beter.
Ik zal de verschillende oplossingen goed vergelijken.
 
Neem internet via de kabel, geef 35 euro uit aan een 15 meter A/V kabel, nog eens 100 euro aan een Logitec Trackman Live (9 meter bereik) en zorg dat je een computer met tv-out hebt. Ik kijk sinds ik dit heb, bijzonder weinig naar andere kanalen dan kanaal 0 (video). Dat bevalt echt prima, films beginnen en pauzes beginnen en stoppen wanneer ik dat wil. Alleen eurosport wordt geloof ik nog niet in DiVX aangeboden, da's wel jammer...
Kan je dit nog eens in gewone taal uitleggen?
 
Ik krijg net een mailtje terug van eurosport,dat het niet aan eurosport ligt dat UPC het uit het gewone zender pakket heeft gehaald.
Het is een beslissing van UPC om het achter de decoder te plaatsen.
Als een oplossing kan ik een schotel nemen met analoog signaal, dan heb ik geen Nederlands commentaar maar engels.
Dat vind ik helemaal niet erg want het engelse commentaar is veeeel beter.
Ik zal de verschillende oplossingen goed vergelijken.

Raar een beetje...Ik heb namelijk wel gewoon nog Eurosport via UPC, maar daarentegen is Discovery uit het pakket gehaald hiero :(

Weet zo ff niet waar de andere UPC-ers wonen, maar blijkbaar is het een soort van regiogebonden ofzo, wat er wel/niet in het pakket blijft zitten of wat achter een decoder wordt wggemoffeld.
 
hier aan de Belgische kust hebben ze hun been stijf gehouden en niet betaald maar wel een proces begonnen en we hebben eurosport maar een paar maanden moeten missen. :)
Ow, ik dacht dat Canal digitaal de rechten voor Eurosport in Be volledig had opgekocht.
Toch nog eens een mailtje sturen naar de kabelmaatschappij dan of ie er niet terug op kan :)
 
Het feit is dus gewoon dat UPC geld wil hebben VAN EUROSPORT om uberhaupt hun zender door te geven op het net van UPC. Eurosport weigerde om te betalen en daarom heeft UPC eurosport achter digitaal gezet!
 
Het feit is dus gewoon dat UPC geld wil hebben VAN EUROSPORT om uberhaupt hun zender door te geven op het net van UPC. Eurosport weigerde om te betalen en daarom heeft UPC eurosport achter digitaal gezet!
Ja maar, ja maar...ik heb nog gewoon Eurosport :+
 
Ik weet al niet beter dan dat we hier in Rotterdam (de wereldstad :r ) al jaren geen eurosport hebben. vroeger werd de motorsport altijd elke weekend door mijn ouders (den haag) opgenomen of ik ging daar kijken en toen werd vorig jaar UPC digital aangeboden, ik ben daar op in gegaan en het bevalt eigenlijk prima.
het kost wat maar ik kan tenminste gewoon eurosport kijken. Het wordt wel tijd dat bijv. SBS6 de GP's gaat uitzenden (sbs6 aangezien rtl5 al de formule 1 heeft)
 
Terug
Bovenaan Onderaan