Geen eurosport meer

laserpower

Die hard MF'er
14 jun 2002
330
0
almere
In Almere en ook veel andere plaatsen is het vanaf vandaag niet meer mogelijk om naar ewurosport te kijken.
UPC plaats deze zender achter de decoder.
Je moet nu dus UPC digital hebben.
Afgelopen donderdag via een balkje door het scherm de mededeling gekregen en nu 4 dagen later geen eurosport meer. Dus ook bijna geen motorsport meer.
fijn als je macht heb he'.
wie zijn er nog meer de klos??? :(
 
In Almere en ook veel andere plaatsen is het vanaf vandaag niet meer mogelijk om naar ewurosport te kijken.
UPC plaats deze zender achter de decoder.
Je moet nu dus UPC digital hebben.
Afgelopen donderdag via een balkje door het scherm de mededeling gekregen en nu 4 dagen later geen eurosport meer. Dus ook bijna geen motorsport meer.
fijn als je macht heb he'.
wie zijn er nog meer de klos??? :(

850 euro voor een schotel. 250 bruikbare zenders, ook eurosport :)
 
En dan te bedenken dat Eurosport maar 25 cent per aansluiting wil hebben. Maar als je dus Eurosport wil hebben moet je dus een pakket nemen met nog 10 flut zenders voor 10 euro! :(
 
iets van 15 euro per jaar.. en een beetje handigge jongen die.... })
 
Neem internet via de kabel, geef 35 euro uit aan een 15 meter A/V kabel, nog eens 100 euro aan een Logitec Trackman Live (9 meter bereik) en zorg dat je een computer met tv-out hebt. Ik kijk sinds ik dit heb, bijzonder weinig naar andere kanalen dan kanaal 0 (video). Dat bevalt echt prima, films beginnen en pauzes beginnen en stoppen wanneer ik dat wil. Alleen eurosport wordt geloof ik nog niet in DiVX aangeboden, da's wel jammer...
 
Neem internet via de kabel, geef 35 euro uit aan een 15 meter A/V kabel, nog eens 100 euro aan een Logitec Trackman Live (9 meter bereik) en zorg dat je een computer met tv-out hebt. Ik kijk sinds ik dit heb, bijzonder weinig naar andere kanalen dan kanaal 0 (video). Dat bevalt echt prima, films beginnen en pauzes beginnen en stoppen wanneer ik dat wil. Alleen eurosport wordt geloof ik nog niet in DiVX aangeboden, da's wel jammer...

TV-uitzendingen via internet? Films OK, maar ook gewoon alle zenders?
 
Ook ik ben de lul (Almere). Vindt ik wel kut, ten eerste voor de motorraces, maa vooral voor het tennis, zoals nu in Rosmalen: had ik graag gezien in mijn vrije week......

K*tzooi :j
 
Volgens mij zit eurosport ook nog analoog op de satelliet. Schoteltje, ontvanger en spulletjes kosten je misschien 200 pleuroos. Je hebt erg leuke campingsetjes voor weinig geld ontworpen voor onze duitse vrienden. En geen abbo nodig !

Helaas geen nederlands geluidskanaal. Dan zul je digitaal moeten!
 
Volgens mij zit eurosport ook nog analoog op de satelliet. Schoteltje, ontvanger en spulletjes kosten je misschien 200 pleuroos. Je hebt erg leuke campingsetjes voor weinig geld ontworpen voor onze duitse vrienden. En geen abbo nodig !

Helaas geen nederlands geluidskanaal. Dan zul je digitaal moeten!
Kheb zelfs nog een analoge liggen met ontvanger. Kheb alleen geen idee hoe die werkt...
( ook speciaal voor eurosport geregeld, maar nooit aangesloten.)
 
Digitaal setje is te krijgen voor ongeveer 450 euro.
Je kan dan een officieel Canal Digitaal standaard abo nemen, weet niet 100 % zeker of Eurosport inbegrepen is aangezien ik met enkele kreatieve handelingen geen abo nodig ben }]
In iedergeval bestaat het standaard pakket uit alle nederlandse zenders behalve Canal+ blauw, rood en 16/9.
Dit standaard pakket is niet al te duur (weet niet precies hoeveel, maar is dacht ik éénmalig bedrag). Zou je even moeten bellen of Eurosport bij het standaard pakket in zit.
Voordeel schotel: Tig keer betere kwaliteit en geen gedonder met de dictatuur die kabel heet.
Nadeel: Je kan maar naar 1 zender tegelijk kijken, dus niet m.b.v. je videorecorder gelijktijdig een zender opnemen en naar een andere zender kijken en inderdaad BBC zit niet op de schotel.
 
Op dinsdag 18 juni 2002 09:11 schreef Kubiekdriehoekje het volgende:
Neem internet via de kabel. Alleen eurosport wordt geloof ik nog niet in DiVX aangeboden, da's wel jammer...

Waar zijn die zenders op het net in DiVX te vinden?
 
Sinds vorig eind vorig jaar waren ook wij de klos :( Hebben toen maar gelijk een schotel gekocht voor 500 eurootjes kompleet met Eurosport! *D

Ik zou niet zonder de GP's kunnen....

Groetjes Sonja
 
Jaap Timmer is de naam (Wil Hartog meestal het onderwerp :P ) maar bij de TT (en vele ONK-races) is Jan de Rooi volgens mij al vele jaren commentator. Ook niet jong meer, maar wel wat sneller.
 
Terug
Bovenaan Onderaan