Geen flitsmeister meldingen door oortjes

Motorlars

MF'er
12 apr 2019
235
166
Roden
Ik heb bluetooth oortjes (JBL Tune) waarvan ik er altijd 1 in heb voor flitsmeister. Nooit problemen mee gehad, tot +/- 2 weken geleden. Kort winterstopje van ongeveer anderhalve maand gehad en in die tijd flitsmeister niet gebruikt. Nu hoor ik opeens geen meldingen meer door mijn oortjes, maar als ik mijn telefoon op de bluetooth van de auto verbindt dan hoor ik wel gewoon meldingen.

Dan is het voor de hand liggende probleem natuurlijk die oortjes, maar ik snap er niks van. Muziek hoor ik er gewoon door, kan er mee bellen, allemaal geen enkel probleem. Van de week kreeg ik twee keer wél een melding van flitsmeister door via die oortjes, maar beide keren zonder spraak. Ik kom heel vaak langs een aantal flitspalen, dus ik weet dat hij hoort te pingelen dan...

Iemand een idee? Heb flitsmeister er ondertussen al 5 keer afgegooid en opnieuw geïnstalleerd.
 
Bij instellingen kun je bij geluidsoprie een ander kanaal kiezen... Probeer dat maar eens
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210308-232649_Flitsmeister.jpg
    Screenshot_20210308-232649_Flitsmeister.jpg
    59,7 KB · Weergaven: 11
  • Screenshot_20210308-232716_Flitsmeister.jpg
    Screenshot_20210308-232716_Flitsmeister.jpg
    61,1 KB · Weergaven: 9
Overkomt mij ook soms. Telefoon geheel uitzetten en weer opstarten werkt voor een zekere periode. (Samsung / android)
Ook had ik een app die mails voorleest, na het verwijderen hiervan ging het ook beter. Iets met memory leaks en vollopen van resources.
Ik heb meestal Deezer (muziek / radio / podcasts), Google maps en FM tegelijkertijd open. Als het misgaat hoor ik wel de tonen van FM, niet de spraak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan