Geen handtekening op Verklaring van Rijvaardigheid

Freaky Fries

Die hard MF'er
27 okt 2005
631
0
Ik heb vandaag mijn examen gehad... en gehaald (natuurlijk! :9 )... *O*

Nu kan ik donderdag avond mijn rbw halen ... eerder gaat niet door een combinatie en een gemeentehuis dat om 12 uur al dicht ga. Zat ik zonet mijn verklaring van rijvaardigheid eens te bekijken... zie ik dat meneer de examinator geen handtekening heeft gezet! -O-

Wat moet ik hier nu mee .... ? Kan ik nu wel mijn rbw halen donderdag? Of moet ik eerst weer langs het cbr?

 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of het handig is om al je info + foto zo op 't internet te flikkeren. Misschien even wat maskeren?
 
Ik weet niet of het handig is om al je info + foto zo op 't internet te flikkeren. Misschien even wat maskeren?

me eens...
Zou het ff weg painten

en van die hantekening...
Zou in eerste instantie niets zeggen en proberen bij gemeentehuis om rbw op te halen. Als dat niet lukt ga je naar je rijschool heen en zoek je met je instructeur gewoon ff examinator op. :)
 
Van wie is die hantekening aan de rechterkant dan?
Misschien moet aan de linkerkant wel je eigen krabbel...
Zie het nu, weet nie of het zo is hoor :)
 
[me]Freaky Fries heeft beetje spul van afbeelding weggehaald.
[/me]



Die rechts is meegeprint met de rest van het papier.. standaard.. Plus dat dat voor verklaring van geschiktheid is en niet van rijvaardigheid.

Op die van auto (die ik vorige week heb gehaald) staat wel gewoon een handtekening van examinator

Op die staat links wel een handtekening van examinator.

Maarja... gewoon proberen dus
 
Ik kan me niet herinneren dat er bij mij een krabbel opstond en ik heb hem zeker niet hoeven te tekenen. Volgens mij stond alleen de standaard krabbel van het CBR op m'n bewijs van rijvaardigheid :)

Gewoon lekker inleveren op het gemeentehuis en ik durf er wel een kratje bier om te verwedden dat je gewoon je RBW krijgt. Je krijgt tenslotte dat stukje papier niet voor niets en op het postkantoor kan je 'm niet halen ;)
 
Aangezien de meeste mensen die op een gemeentehuis kunnen werken amper kunnen lezen (no offense....) denk ik niet dat het een probleem is.
Bij mij was mijn examinator bij de bijzondere verrichtingen vergeten aan te kruisen dat ik een van de opdrachten had gedaan. Maar aangezien er geslaagd op staat kijkt niemand ernaar. Succes, en laat ff weten hoe het af loopt.
 
De examinator zet daar inderdaad normaal gesproken een handtekening neer, weet niet hoe ver je van het CBR vandaan bent, maar als je daar binnenloopt is die examinator zo gevonden hoor...
Ik zou er een handtekening op laten zetten voor de zekerheid, voordat zo'n gemeentehuismiep haar sleur op jou afreageerd ;)
 
Ik zou niet weten waar ik heen moet.

Ik heb afgereden in Heerenveen, waar ik zo'n 15 min fietsen (Reken alles nog op fiets :9 ) vanaf woon. Maar volgens mij zit het CBR daar niet, maar huren ze alleen een kamertje daar voor het afrijden. Moet dus even uitzoeken waar ik heen moet.

Zit verder met het probleem dat ik dinsdag pas weer een vrije dag heb! |( '( Zal het donderdag dus proberen, en anders moet ik dinsdag maar op zoek! Ook is het zo dat op de Verklaring voor de Auto die examinator een gigantische handtekening heeft gezet dus je ziet het verschil meteen.


Als die 'gemeentehuismiep' toch begint te zeuren zal ik 1st het argument van jou nog gebruiken Didiot! :D
Je krijgt tenslotte dat stukje papier niet voor niets en op het postkantoor kan je 'm niet halen ;)


Keep you tuned :)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou niet weten waar ik heen moet.

Ik heb afgereden in Heerenveen, waar ik zo'n 15 min fietsen (Reken alles nog op fiets :9 ) vanaf woon. Maar volgens mij zit het CBR daar niet, maar huren ze alleen een kamertje daar voor het afrijden. Moet dus even uitzoeken waar ik heen moet.

Zit verder met het probleem dat ik dinsdag pas weer een vrije dag heb! |( '( Zal het donderdag dus proberen, en anders moet ik dinsdag maar op zoek! Ook is het zo dat op de Verklaring voor de Auto die examinator een gigantische handtekening heeft gezet dus je ziet het verschil meteen.

Keep you tuned :)


0800-0543 Bel ze even ;)
 
Net het CBR even gebeld... kreeg een sjagarijnig mens aan de telefoon die me vertelde dat ik toch die handtekening moet hebben. Betekent dus dat ik waarschijnlijk nog een week kan wachten tot ik me papiertje heb! ;( ;( ;(
 
Ik kan me niet herinneren dat er bij mij een krabbel opstond en ik heb hem zeker niet hoeven te tekenen. Volgens mij stond alleen de standaard krabbel van het CBR op m'n bewijs van rijvaardigheid :)

Gewoon lekker inleveren op het gemeentehuis en ik durf er wel een kratje bier om te verwedden dat je gewoon je RBW krijgt. Je krijgt tenslotte dat stukje papier niet voor niets en op het postkantoor kan je 'm niet halen ;)

Probeer me pa een handtekening te laten halen voor donderdagavond.... maar als die dat niet krijgt... staat die weddenschap dan nog? :P Dan win ik zoiezo IETS :P
 
Laatst bewerkt:
Net het CBR even gebeld... kreeg een sjagarijnig mens aan de telefoon die me vertelde dat ik toch die handtekening moet hebben. Betekent dus dat ik waarschijnlijk nog een week kan wachten tot ik me papiertje heb! ;( ;( ;(


Waarom ben je niet gewoon in alle onschuld naar het gemeentehuis gegaan en heb je gewoon te goeder trouw je papiertje ingeleverd voor je rijbewijs?

Als zij er niet moeilijk over doen hoef jij dat ook niet.
 
Waarom ben je niet gewoon in alle onschuld naar het gemeentehuis gegaan en heb je gewoon te goeder trouw je papiertje ingeleverd voor je rijbewijs?

Als zij er niet moeilijk over doen hoef jij dat ook niet.
:^

Geen slapende honden wakker maken. Negen van de tien gemeentebeambten kijken amper naar het papiertje. Als ze moeilijk doen, kun je altijd nog es proberen om naar het CBR te gaan en weet ik wat.
 
Dat is ook wat ik ga doen :) Maar ik kan donderdag avond pas heen... had gister om 12 me examen klaar... en dat is ook net de tijd dat het gemeentehuis dicht gaat.

En dat is de hele week zo, behalve donderdag avond :-)
 
Geen slapende honden wakker maken. Negen van de tien gemeentebeambten kijken amper naar het papiertje. Als ze moeilijk doen, kun je altijd nog es proberen om naar het CBR te gaan en weet ik wat.
Probeer het later weer wanneer er een andere typmiep er is O-)
 
Me pa is naar het CBR geweest en heeft een andere examinator een handtekening laten zetten... Morgen RBW halen dus ! :D :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan