Hallo,
Alle 4 de knipperlichten van mijn SV1000K3 zijn er mee opgehouden.
- Gelijk "signal fuse" gecontroleerd, die was nog goed. Alsnog maar vervangen, geen effect.
- Het is niet de schakelaar, want de hazard knop doet ook niks. Dit is een apart circuit dus loopt niet via de normale schakelaar.
- Ik heb 12v op het knipperrelais, hier:
Nu heb ik twee vragen:
Alle 4 de knipperlichten van mijn SV1000K3 zijn er mee opgehouden.
- Gelijk "signal fuse" gecontroleerd, die was nog goed. Alsnog maar vervangen, geen effect.
- Het is niet de schakelaar, want de hazard knop doet ook niks. Dit is een apart circuit dus loopt niet via de normale schakelaar.
- Ik heb 12v op het knipperrelais, hier:
Nu heb ik twee vragen:
- Op bovenstaande foto gaat het lichtblauwe snoertje (Lbl) naar de + van de knipperlichten. Ik lees op internet ook dat op dit Lbl snoertje dus de pulserende 12v naar de knipperlichten is. Maar waarom noemen ze dit dan "-"?. Hier meet ik 0V met knipperlicht aan. Conclusie: relais stuk?
- Als ik de "signal fuse" eruit trek heb ik nog steeds 12V op het knipperrelais. Daarna gaat de 12V direct naar de knipperlichten. Zit de zekering dan op de massadraad? Als ik de signal fuse volg kom ik in de speedometer en dan is het onduidelijk waar hij naar toe gaat.
Laatst bewerkt: