Geen kouwe klauwenrit dit jaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.499
182
Oss
Zoals gebruikelijk loop ik waarschijnlijk enigzins achter de feiten aan maar is er dit jaar geen kouwe klauwenrit? Is dit initiatief een jammerlijke dood gestorven?

Nee ik was er de vorige keer niet bij maar omdat ik vanwege het mooie weer erg zin in een toertje heb dacht ik aan deze....

Weet iemand hier iets van?
 
Temperatuur is dermate dat er geen kouwe klauwe te verwachten zijn, misschien?
Zelfs de alternatieve Elfstedentocht ging wegens onbetrouwbaar ijs niet door....
 
Zoals gebruikelijk loop ik waarschijnlijk enigzins achter de feiten aan maar is er dit jaar geen kouwe klauwenrit? Is dit initiatief een jammerlijke dood gestorven?

Nee ik was er de vorige keer niet bij maar omdat ik vanwege het mooie weer erg zin in een toertje heb dacht ik aan deze....

Weet iemand hier iets van?

Ik hou je niet tegen om d'r 1 te organiseren. :? :?
 
dus geen snert eten bij ons :N

maar ik zou zeggen....wat let je om eens een KKR te gaan organiseren? *O*


Op zich wil ik best iets organiseren maar voor deze winter is het wat laat voor een kouwe klauwen rit. En ik ben ook niet echt terzake kundig met het goede doel in kwestie. Voor een ritje zeg ik ja, maar voor het goede doel aspect zou ik dan eerst de organisator van de vorige edities willen spreken, of in ieder geval een contactpersoon van die stichting.
 
Het goede doel aspect :? Heb ik de twee KKR die ik heb gereden dat gemist :o Enige doel van een KKR is het gezellig samen rijden op brikken ergens in den lande, al dan niet met kauwe klauwen :+
 
Het goede doel aspect :? Heb ik de twee KKR die ik heb gereden dat gemist :o Enige doel van een KKR is het gezellig samen rijden op brikken ergens in den lande, al dan niet met kauwe klauwen :+


Geen goed doel gezien? Da's heel gek want volgens onder andere dit stukje: Motorfreaks: Kouwe Klauwen-rit een succes gaat het juist om een goed doel....toch?
 
Om met Youp van 't Hek te spreken: "Dan is één keer iets leuk, gaan ze het elk jaar organiseren en noemt men het "Traditie"".

Een keertje overslaan is ook niet erg, des te meer animo volgend jaar :)
 
En ik ben ook niet echt terzake kundig met het goede doel in kwestie. Voor een ritje zeg ik ja, maar voor het goede doel aspect zou ik dan eerst de organisator van de vorige edities willen spreken, of in ieder geval een contactpersoon van die stichting.
Ik wel ;) dus mail me maar dan komt het goed :)
~[Edit]
Ik was een van de medeorganisatoren het eerste jaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik wel ;) dus mail me maar dan komt het goed :)
\[Edit]
Ik was een van de medeorganisatoren het eerste jaar.

Denk je dat er überhaupt animo voor is Spidey? Ik bedoel ik weet niet waarom er dit jaar geen kkr is (en vorig jaar ook al niet geloof ik, vind er niets over in elk geval) maar meestal stop je met organiseren bij gebrek aan animo.
 
Denk je dat er überhaupt animo voor is Spidey? Ik bedoel ik weet niet waarom er dit jaar geen kkr is (en vorig jaar ook al niet geloof ik, vind er niets over in elk geval) maar meestal stop je met organiseren bij gebrek aan animo.
De animo is er vast wel, zeker als er een leuke rit geregeld is :)
En ik heb wel enig idee maar dat kan ik je beter via de mail uitleggen ;)
 
op de les heb ik toch nog een koude klauwenrit gehad vorige week. toestrax was super weer om te rijden. ik heb dus mijn vroembewijs niet maar als bezemwagen wil ik wel met een koekblik met onderdelen of warme soep meerijden :)
 
De animo is er vast wel, zeker als er een leuke rit geregeld is :)
En ik heb wel enig idee maar dat kan ik je beter via de mail uitleggen ;)


Goed, graag, zie ik vanavond wel want ik kan zoals je misschien nog weet *D overdag niet bij m'n prive mail...
 
Zoals gebruikelijk loop ik waarschijnlijk enigzins achter de feiten aan maar is er dit jaar geen kouwe klauwenrit? Is dit initiatief een jammerlijke dood gestorven?

Nee ik was er de vorige keer niet bij maar omdat ik vanwege het mooie weer erg zin in een toertje heb dacht ik aan deze....

Weet iemand hier iets van?

vanuit omgeving eindhoven is er een koude klauwenrit komende zondag
Winterrit omgeving Eindhoven
is toch goed te doen vanuit oss
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan