Geen motorrijden meer of geen sex

Wat gaat het worden

  • Nooit meer motorrijden

    Stemmen: 216 60,8%
  • Nooit meer sex

    Stemmen: 139 39,2%

  • Totaal aantal stemmers
    355
Nou jah, beter een keertje sex met een lekker wijf dan motorrijden als de sex goed is tenminste want een hoop vrouwen kunnen d'r helemaal niks van!.een vrouw is ook te complex. heb er teveel gehad en velen daarvan maar voor even.bij veel vrouwen mag je in begin alles en dan vinden ze alles toevallig leuk wat jij ook leuk vind ,en op den duur gaat het masker af en worden het zeikwijven.en dan is het tijd om ze buiten te pleuren!
Als je er al zoveel versleten hebt is de kans groter dat de fout bij jou lig, groten deels dan :X
 
Als ik van m'n motor afstap zet ik hem aan de ketting en gooi ik er een hoes over heen. Als ik dat bij een chick flik heb ik denk een probleem O-)

Los daarvan, ik hoef me motor niet te knuffelen na het rijden :+
Geen hoes bij een chick kan ook leiden tot problemem en duur als je pech hebt:+
 
Nou jah, beter een keertje sex met een lekker wijf dan motorrijden als de sex goed is tenminste want een hoop vrouwen kunnen d'r helemaal niks van!.een vrouw is ook te complex. heb er teveel gehad en velen daarvan maar voor even.bij veel vrouwen mag je in begin alles en dan vinden ze alles toevallig leuk wat jij ook leuk vind ,en op den duur gaat het masker af en worden het zeikwijven.en dan is het tijd om ze buiten te pleuren!
Jij schijnt op alle fronten de verkeerde keuzes te maken...
 
Haha ik scroll door 'Algemeen' (kom enkel in Reizen en touren) en zie dit topic dat ik jaren terug ooit eens heb geopend haha!! :+ :+
 
Haha ik scroll door 'Algemeen' (kom enkel in Reizen en touren) en zie dit topic dat ik jaren terug ooit eens heb geopend haha!! :+ :+
Goed bezig ...

... ik ben al een paar keer vermoord geweest door een oud topic te openen :')

Dat jij het aandurft om in "je eigen oude topic" terug te komen :t

--------------------

On topic:
Ik heb aangeduid "nooit meer motorrijden" want motorrijden is geen basis behoefte. Seks/sex is dat wel.

Maar ik ben met een Aziatische getrouwd *O*
Dat betekent dat ze beide samen gaan en tot de dagelijkse behoefte behoren, ja dat lees je goed. Met het enige verschil dat het motorrijden niet een week per maand op nonactief staat. Het andere slechts gedeeltelijk :9
 
Goed bezig ...

... ik ben al een paar keer vermoord geweest door een oud topic te openen :')

Dat jij het aandurft om in "je eigen oude topic" terug te komen :t

--------------------

On topic:
Ik heb aangeduid "nooit meer motorrijden" want motorrijden is geen basis behoefte. Seks/sex is dat wel.

Maar ik ben met een Aziatische getrouwd *O*
Dat betekent dat ze beide samen gaan en tot de dagelijkse behoefte behoren, ja dat lees je goed. Met het enige verschil dat het motorrijden niet een week per maand op nonactief staat. Het andere slechts gedeeltelijk :9

Ah man ik vul 'nooit meer sex' in.

Het went, serieus :)

- En ja we leven in moderne tijden, dat helpt ;)

- Edit: en nee ik loopt geen robot te fucken :N '(
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig ...

... ik ben al een paar keer vermoord geweest door een oud topic te openen :')

Dat jij het aandurft om in "je eigen oude topic" terug te komen :t


--------------------

On topic:
Ik heb aangeduid "nooit meer motorrijden" want motorrijden is geen basis behoefte. Seks/sex is dat wel.

Maar ik ben met een Aziatische getrouwd *O*
Dat betekent dat ze beide samen gaan en tot de dagelijkse behoefte behoren, ja dat lees je goed. Met het enige verschil dat het motorrijden niet een week per maand op nonactief staat. Het andere slechts gedeeltelijk :9

Het gaat niet om het terugkomen in het topic, maar het omhoogschoppen ervan. En aangezien Joris dat niet deed loopt hij ook geen enkel gevaar :+
 
Laatst bewerkt:
Nou jah, beter een keertje sex met een lekker wijf dan motorrijden als de sex goed is tenminste want een hoop vrouwen kunnen d'r helemaal niks van!.een vrouw is ook te complex. heb er teveel gehad en velen daarvan maar voor even.bij veel vrouwen mag je in begin alles en dan vinden ze alles toevallig leuk wat jij ook leuk vind ,en op den duur gaat het masker af en worden het zeikwijven.en dan is het tijd om ze buiten te pleuren!

Goed verhaal, lekker kort!
 
Als je nooit meer sex mag hebben kan je altijd nog rukken, of valt dat ook onder sex ? :)
 
Laatst bewerkt:
Ja en als je nooit meer mag motorrijden kun je altijd nog voor een ventilator gaan zitten
en heel hard "BRRRRRRMMMMM" doen.

waar gáát dit over |(
 
Laatst bewerkt:
Gezien ik toch al weer een aantal jaren geen seks heb gehad sinds ik niet meer samen woon en geen relatie meer heb....
ik mijn motor nodig heb voor vervoer overal naartoe en dat gemakkelijker is om ergens te komen ten opzichte van het OV
(vooral met de tijden waarop het OV rijd en ik wel buiten die tijden ergens moet zijn)

Is mijn keuze vrij gemakkelijk gemaakt.....
 
Gezien ik toch al weer een aantal jaren geen seks heb gehad sinds ik niet meer samen woon en geen relatie meer heb....
ik mijn motor nodig heb voor vervoer overal naartoe en dat gemakkelijker is om ergens te komen ten opzichte van het OV
(vooral met de tijden waarop het OV rijd en ik wel buiten die tijden ergens moet zijn)

Is mijn keuze vrij gemakkelijk gemaakt.....

Ik zou m'n baan opzeggen de motor verkopen en al dat geld investeren in hoeren.
Motorrijden is leuk maar roest aan m'n pijp is toch iets wat ik wil voorkomen.
Je hoeft toch geen relatie te hebben om sex te hebben?
Daarbij zijn er vast genoeg die wel een relatie hebben en toch geen sex.
 
Motorrijden = seks dus de vraagstelling deugt niet.

Als dat zo is dan heb ik dus regelmatig seks met een wel heel zware dame.
Ha ha ha ha ha ha
Mijn RT 1200 is namelijk geen lichtgewicht.
Wel ene die het heerlijk doet op het asfalt en tussen het mooie landschap door.
En......zo vaak en wanneer ik maar wil.
Klagen doet ze zelden en staat haar diensten gewillig aan mij af dag en nacht.
Heb dus vreselijk geboft met haar.
 
Laatst bewerkt:
Nooit meer seks!

100%!

Nuda en ik gaan altijd tot een hoger level dan een orgasme. Damn! Nooit iemand zal het begrijpen. NOOIT!

Alleen Nuda & me.
 
Laatst bewerkt:
Motorrijden = seks dus de vraagstelling deugt niet.

Als dat zo is dan heb ik dus regelmatig seks met een wel heel zware dame.
Ha ha ha ha ha ha
Mijn RT 1200 is namelijk geen lichtgewicht.
Wel ene die het heerlijk doet op het asfalt en tussen het mooie landschap door.
En......zo vaak en wanneer ik maar wil.
Klagen doet ze zelden en staat haar diensten gewillig aan mij af dag en nacht.
Heb dus vreselijk geboft met haar.

De mijne is net een hoer... Iedereen rijdt erop
 
Motorrijden = seks dus de vraagstelling deugt niet.

Als dat zo is dan heb ik dus regelmatig seks met een wel heel zware dame.
Ha ha ha ha ha ha
Mijn RT 1200 is namelijk geen lichtgewicht.
Wel ene die het heerlijk doet op het asfalt en tussen het mooie landschap door.
En......zo vaak en wanneer ik maar wil.
Klagen doet ze zelden en staat haar diensten gewillig aan mij af dag en nacht.
Heb dus vreselijk geboft met haar.

Tot ze een keertje bovenop wil.... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan