geen motorrijden pf die schouder

2 apr 2008
19
0
bathmen
hallo een goedenavond,

nog meer mensen die net als ik het motorseizoen afwachten vanwege een schouder-, een knie-, of andere gewrichtsprobleem?

ik heb een scheur in mijn spier bij mijn schouder en daardoor kan ik een aantal bewegingen met de schouder niet maken .

gelukkig geniet ik wel van de verhalen van mijn meissie2 die veel rijdt op de motor.

ze zegt ga bij mij achterop. Tja zou wel kunnen maar ............. nee rij toch echt liever zelf

kan nog wel een maand of vier duren tja geduld is een schone zaak.

ongetwijfeld meer soortgenoten net als ik die lijdzaam moeten wachten tot.....

en dat motorpoetsen en zo nee geen zin eerst de zekerheid dat ik dan binnen korte tijd echt weer zelf kan en mag rijden

groeten aan de mede bankzitters thuis
 
hallo een goedenavond,

nog meer mensen die net als ik het motorseizoen afwachten vanwege een schouder-, een knie-, of andere gewrichtsprobleem?

ik heb een scheur in mijn spier bij mijn schouder en daardoor kan ik een aantal bewegingen met de schouder niet maken .

gelukkig geniet ik wel van de verhalen van mijn meissie2 die veel rijdt op de motor.

ze zegt ga bij mij achterop. Tja zou wel kunnen maar ............. nee rij toch echt liever zelf

kan nog wel een maand of vier duren tja geduld is een schone zaak.

ongetwijfeld meer soortgenoten net als ik die lijdzaam moeten wachten tot.....

en dat motorpoetsen en zo nee geen zin eerst de zekerheid dat ik dan binnen korte tijd echt weer zelf kan en mag rijden

groeten aan de mede bankzitters thuis

:Y -O-
 
heb zelf begin 2008 3 maanden niet kunnen rijden ivm motorongeluk. Was niet mijn schuld, kon er helemaal niets aan doen. Waren 3 moeilijke maanden maar des te beter waren de eerste kilometers op mijn nieuwe motor.

veel sterkte en geniet er strax maar extra van als je weer kan rijden *O*
 
Ik weet wat je doormaakt. :') heb begin januari mijn rechterelleboog lelijk gebroken.
heb ondertussen al 2 operaties achter de rug, maar resultaat is nog niet echt geweldig.
Kan elleboog amper 90 graden in buigstand en 150 graden in strekstand :N -O- Moet dinsdag a.s. naar AZM Maastricht voor verder onderzoek.Heb dus dit jaar ook nog geen meter kunnen rijden..... :( |( :( En dat terwijl er al heel wat mooie motorrij-dagen zijn geweest. |( Kan dus alleen kijken naar mijn R1 die nog steeds ongepoetst in mijn garage staat te trappelen dat ie er weer uit kan..... |( |( |(

Klote maar het is ff niet anders. -O- -O- -O-

TS:veel succes met je herstel en hopelijk snel weer :] !

:W
 
Ga gewoon lekker bij je vriendin achterop. Je kan even niet zelf rijden maar je kan wel genieten van het motorrijden. Ik zou niet op de bank blijven zitten als ik jou was. ;)

Beterschap. :)
 
Laatst bewerkt:
Zelf ook blessure gehad na een ongeval. Naatje pet. Maar het is beter om even het herstel uit te zitten. Die week eerder rijden kan je maanden langer pijn opleveren. Het is natuurlijk wel zuur met dit mooie weer, maar ja, dat ben je weer vergeten op het moment dat je pijnvrij op de brommert zit.

Sterkte er mee
 
hallo een goedenavond,

nog meer mensen die net als ik het motorseizoen afwachten vanwege een schouder-, een knie-, of andere gewrichtsprobleem?

ik heb een scheur in mijn spier bij mijn schouder en daardoor kan ik een aantal bewegingen met de schouder niet maken .

gelukkig geniet ik wel van de verhalen van mijn meissie2 die veel rijdt op de motor.

ze zegt ga bij mij achterop. Tja zou wel kunnen maar ............. nee rij toch echt liever zelf

kan nog wel een maand of vier duren tja geduld is een schone zaak.

ongetwijfeld meer soortgenoten net als ik die lijdzaam moeten wachten tot.....

en dat motorpoetsen en zo nee geen zin eerst de zekerheid dat ik dan binnen korte tijd echt weer zelf kan en mag rijden

groeten aan de mede bankzitters thuis

Sterkte met je herstel! En ja ik ben op dit moment ook een Bedligger ivm ongeluk ;(
met 3 koekblikkers. Mijn knie is geopereerd en kan dus voorlopig ook niet rijden.

gr Robbert
 
hallo een goedenavond,

nog meer mensen die net als ik het motorseizoen afwachten vanwege een schouder-, een knie-, of andere gewrichtsprobleem?

ik heb een scheur in mijn spier bij mijn schouder en daardoor kan ik een aantal bewegingen met de schouder niet maken .

Veel sterkte gewenst met herstel en doe het de eerste tijd écht rustig aan.

Ik ben 22 januari plat gegaan en mezelf goed zeer gedaan.
Ik heb het vervolg hier neergezet...
 
yup, ik zit ook op de bank vanwege een operatie aan mijn knie afgelopen vrijdag. Nu ff afwachten.
Een stoel naast mijn motor in de garage lukt me net (mijn schokdemper is nooit zo schoon geweest :Y )
 
tja geduld is een schone zaak.
Da`s een open deur, heb zelf geen gedult meer, heb nu een 100cc 4takt scootertje genomen, rijden & remmen gaat prima,
niet hard (85 met wind mee) maar zeeer zuinig (1 op 35) Ik heb geen geduld om op herstel te wachten kan nog een jaar duren. Beterschap gewenst.
 
Laat het motorrijden er niet om... maar beide enkels verkloot met sporten vroeger waardoor ik elk ritje voel. :W

Doe rustig aan, laat het iig netjes herstellen, gun het de tijd. ;)
 
Ja hier nog zo een die niet mag rijden..
Punt is dat ik het niet helemaal vol kan houden en toch doe.
 
rober t, schravelzak tja de nicknames vieren hoogtij. ik wens jullie ook een goed herstel toe

verder ook allen anderen leuk dat je reageert.

tja het is inderdaad niet anders en ja ik ga niet bij meissie twee achterop. ze zegt het welliswaar regelmatig, maar nee.
Ik zal niet zeggen nooit trouwens!

groeten aan alle lezers/'reageerders'
 
Dag wederhelft! Het aanbod blijft staan hoor! Kun je lekker tegen me aankruipen!

Dikke kus
 
Laatst bewerkt:
en ja ik rij wel met een motor. een 107 cc Honda Lead. is ook zo een scooter die net 85 met moeite haalt. Maar ook daarop moet ik echt uitkijken.kan alleen rechts eigenlijk goed remmen. Met mijn linkerhanden raak ik tijdens het rijden het stuur eigenlijk niet aan.
dus ik rijd heel voorzichtig als ik al er mee rijd en niet met de auto ( automaat gelukkig pf!! het is de linkerschouder).

nee van helemaal geen motorijden is niet sprake, maar tja normaal een bmw 1100rt of zijspan met goldwing is wel ff wat anders.

ik bekijk het positief ik rijd nog en er zijn mede motorrijders , die voor langere tijd of helemaal niet meer mogen rijden . Bij mij is het glas halfvol!!
 
Laatst bewerkt:
door een eerder motor ongeluk, 2 jaar terug, moet mijn sleutelbeen alsnog geopereerd worden, maar laat ik wel ff na het motor seizoen doen denk ik.. of juist niet, ken ik van ut zonnetje genieten :+
 
en ja ik rij wel met een motor. een 107 cc yamaha mint. is ook zo een scooter die net 85 met moeite haalt. Maar ook daarop moet ik echt uitkijken.kan alleen rechts eigenlijk goed remmen. Met mijn linkerhanden raak ik tijdens het rijden het stuur eigenlijk niet aan.
dus ik rijd heel voorzichtig als ik al er mee rijd en niet met de auto ( automaat gelukkig pf!! het is de linkerschouder).

nee van helemaal geen motorijden is niet sprake, maar tja normaal een bmw 1100rt of zijspan met goldwing is wel ff wat anders.

ik bekijk het positief ik rijd nog en er zijn mede motorrijders , die voor langere tijd of helemaal niet meer mogen rijden . Bij mij is het glas halfvol!!

:? Ik heb maar 1 linkerhand.

:+


Ontopic: Bummer man, veel succes met je herstel. Des te meer zal je straks genieten! :]
 
jep zit ook al van aug 2008 thuis na een knie opperatie en ben nu eindelijkl langzaam weer aan het rijden nu nog weer eens langzaam aan het werk.


iedereen succes met herstel
 
Laatst bewerkt:
da's mooi kut zeg! :N -O-

Moet je zodra je bent hersteld maar goed inhalen!

Succes met het herstellen :Y
 
hier ook iemand die eigelijk moet wachten,,, -O- maar tegen elk advies toch her en der wat rijdt..

heb ongeveer 7 maanden geleden een aanrijding gehad met de fiets, fikse deuk gekopt in een auto. hier nog steeds onwijs veel last van,maar nog steeds geen duidelijke diagnose :S

de een zegt duidelijk een Whiplash de andere arts zegt van dat kan niet..
motorrijden zelf doet me geen zeer echter als ik eenmaal afgestapt ben ;(
maar het moment dat je rijdt is gewoon veel te mooi(vrij enz..) om het niet iedere x weer te proberen de ene x gaat het 150 km goed.. andere x nog geen 30..
dus moet ook nog maar afwachten wat er van mijn eerste motor seizoen terecht komt.

Jij beterschap gewenst en de rest natuurlijk ook :)
 
hier ook iemand die eigelijk moet wachten,,, maar tegen elk advies toch her en der wat rijdt..

heb ongeveer 7 maanden geleden een aanrijding gehad met de fiets, fikse deuk gekopt in een auto. hier nog steeds onwijs veel last van,maar nog steeds geen duidelijke diagnose :S

de een zegt duidelijk een Whiplash de andere arts zegt van dat kan niet..
motorrijden zelf doet me geen zeer echter als ik eenmaal afgestapt ben
maar het moment dat je rijdt is gewoon veel te mooi(vrij enz..) om het niet iedere x weer te proberen de ene x gaat het 150 km goed.. andere x nog geen 30..
dus moet ook nog maar afwachten wat er van mijn eerste motor seizoen terecht komt.

Jij beterschap gewenst en de rest natuurlijk ook

Welcome to t he club :P

5 Jaar geleden whiplash opgelopen met auto, nog steeds aan het klote...
Maar wel mijn rijbewijs gehaald terwijl dat afgeraden werd..
Nu medicijnen waar ik absoluut niet mee mag rijden eigenlijk.

Maar als het kriebelt kun je het zo moeilijk laten, gewoon voorzichtig doen en geen brokken maken dan kom je ook niet in de problemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan