Geen nieuwe post vanuit topic index

MartijnL

MF veteraan
22 mei 2001
1.301
1
Nu moet er eerst een topic geopend worden en daarna kan er pas een nieuw topic geopend worden.
 
Je omschrijving klopt in ieder geval niet.

Ik kan gewoon in elk forum een nieuw topic starten, ik kan alleen niet vanuit de forum-index een nieuw topic starten...
 
Als ik in b.v. de V&O index ga staan dan kan ik geen nieuw topic aanmaken. Als ik daarna een topic inga dan kan ik plots wel een nieuw topic aanmaken :?
 
Vertel me eens wat je PRECIES niet kan. Kan je niet op het knopje klikken, krijg je een foutmelding? Wanneer krijg je die dan precies?

Misschien een screenshotje?

zou de zaken wat duidelijker maken...
 
Op dit moment kan ik ook geen topics aanmaken.

Als ik hier in dit topic kom, dan zie ik beide knoppen (Nieuwe topic - Reageren) opgelicht; er kan een nieuwe topic gemaakt worden en ik kan reageren.

Echter, als ik in "Index" of "V&O" zit, dan zijn die beide knoppen (Nieuwe topic & Reageren) gedisabled; ik kan er niet op drukken om dus een nieuwe topic aan te maken (dat reageren gedisabled is, is logisch).
 
Laatst bewerkt:
als je in een forum zit, dan moet alleen de knop nieuw topic opgelicht zijn.

Als dat niet zo is, moet je misschien even je tijdelijke internet bestanden trashen, inclusief cookies.

Op de index zijn alletwee de knoppen grijs, dat hoort zo.
 
Helaas, ook al verwijder ik al mijn cache-bestanden en cookies: als ik in een forum ben is die knop "Nieuwe topic" niet opgelicht.

Die knop is alleen opgelicht wanneer ik in een topic ben.
 
Vaag! Wil je even een screenshot maken zodat ik zeker weet waar we het over hebben?? Mijn dank zal groot zijn!
 
Ik heb er iig geen problemen mee, werkt gewoon hier.

Log eens uit, trash je cookies en log dan es opnieuw in. Misschien helpt dat.
 
:^

En voor ruud:

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1072/d1da0dd7abdc7d51fd7b5ee5debf16ee (Nieuw-2.jpg)​
 
En ik heb:
misc.php


VAAG!

Ga ik zeker uitzoeken!!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1073/f39d868b9f24ec6345d332b64584674d (vaag.gif)​
 
Niet een rechten probleempje? Volgens mij had het je het in dat updatetopic over extra rechten ed die je mensen kunt geven? :?
 
Laatst bewerkt:
Okies,
Lijkt er dus op dat niemand dat kan....behalve mods en ik als admin.

Ik ga even testen, en kom er zeker snel op terug...

Tot die tijd...STERKTE!

;)
 
Niels testserver ligt eruit, dus ik kan ook niet kijken of het daar ook problemen oplevert.
 
Terug
Bovenaan Onderaan