sorry voor de onduidelijke titel.. maarrrrrrr..
het volgende:
Ik ben dus mijn monster 600 uit 2000 aan het opbouwen (geaccidenteerd gekocht)
en heb hierbij een niet origineel stuur gekocht van een B-merk.
Het probleem is dat er op het originele op bepaalde plaatsen gaten in het stuur zitten waar bepaalde instrumenten (killswitch, pinker en licht schakelaar) in verwerkt zitten.
Ik krijg het niet mooi uitgelegd, maar zie het zo: een plastiek pinnetje op de schakelaars dat door dat gat in het stuur zit om te voorkomen dat het geheel zou beginnen verdraaien bij gebruik.
volgen jullie nog??
Ik moet nu dus goed uitmeten waar die gaatjes op mijn nieuw stuur moeten komen (het zijn er 2) maar ik zag ook dat 1 van de pinnetje toch al afgebroken was. Dus als ik een goede oplossing vind, gaat het andere pinnetje er ook af en moet ik niet proberen te boren in mijn stuur.
Mijn vraag.. kunnen jullie helpen meedenken voor een goede alternatieve oplossing om het verdraaien van mijn instrumenten op het stuur tegen te gaan.
(het wordt hier weer een belachelijk lang verhaal )
Persoonlijk dacht ik aan: schuurpapier in mijn plastieken instrument verwerken dat in contact staat met het stuur.
Echt heel vast kan het allemaal niet geschroefd worden, zoals bv de remhendels, dus betere/andere oplossingen ipv schuurpapier zouden welkom zijn
het volgende:
Ik ben dus mijn monster 600 uit 2000 aan het opbouwen (geaccidenteerd gekocht)
en heb hierbij een niet origineel stuur gekocht van een B-merk.
Het probleem is dat er op het originele op bepaalde plaatsen gaten in het stuur zitten waar bepaalde instrumenten (killswitch, pinker en licht schakelaar) in verwerkt zitten.
Ik krijg het niet mooi uitgelegd, maar zie het zo: een plastiek pinnetje op de schakelaars dat door dat gat in het stuur zit om te voorkomen dat het geheel zou beginnen verdraaien bij gebruik.
volgen jullie nog??
Ik moet nu dus goed uitmeten waar die gaatjes op mijn nieuw stuur moeten komen (het zijn er 2) maar ik zag ook dat 1 van de pinnetje toch al afgebroken was. Dus als ik een goede oplossing vind, gaat het andere pinnetje er ook af en moet ik niet proberen te boren in mijn stuur.
Mijn vraag.. kunnen jullie helpen meedenken voor een goede alternatieve oplossing om het verdraaien van mijn instrumenten op het stuur tegen te gaan.
(het wordt hier weer een belachelijk lang verhaal )
Persoonlijk dacht ik aan: schuurpapier in mijn plastieken instrument verwerken dat in contact staat met het stuur.
Echt heel vast kan het allemaal niet geschroefd worden, zoals bv de remhendels, dus betere/andere oplossingen ipv schuurpapier zouden welkom zijn