Geen pak? MFers?? Ja? Nee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aramis

MF'er
21 jun 2004
205
0
Zeeland
Laatst was er een topic over of je altijd een pak aandoet als je gaat motorrijden. Ik dacht toch echt dat de meeste zeiden van wel (behalve niet altijd een broek). Nu keek ik de afgelopen dagen eens wat om mij heen, maar ik zag toch verdraait veel mensen compleet zonder uitrusting (op de helm na), vaak zelfs korte broek/tshirt, sportschoentjes (ook 1 keer zonder schoenen) en dat op soprt/supersportmotoren (die choppers hebben bijna nooit fatsoenlijk uitrusting...), dus ik vroeg mij af wat klopt hier niet? Waren dat allemaal geen MFers? Of logen er gewoon veel MFers tijdens de poll?

Anyway, ik vind het maar sukkels, die mannetjes die in korte broek/tshirt rijden. Rijdt dan niet als je het te warm vind ofzo.
 
Minimum bij mij is spijkerbroek en leren jas, als ik ff ergens in het dorp moet zijn.

Gaat het buiten de bebouwde kom dan wordt het pak aangetrokken.
 
Ik stel voor om de volgende die een topic over kleding opent te bannen. B|

;)

D'r zijn letterlijk tientallen topics over kleding en daarin verkondigt iedereen high, loud and repeatedly wat ze vinden dat iedereen wel of niet zou moeten dragen. Lees die maar eens door. En als iets je dan nog niet duidelijk is, schop je maar 1 van die topics omhoog. ;)
 
Zelfs als ik alleen ga tanken (2 minuten verderop) trek ik dat hele pak aan?

kan er ook aan liggen dat ik ooit al een keer halverwege mezelf+motor kon oprapen :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan