Geen reclame, maar reinigingstip leer

Hans uut Zwolle

Die hard MF'er
14 okt 2014
619
74
Zwolle
Al geruime tijd ergerde ik mee aan het witte van mijn deels witte motorjack, dat niet meer wit was, meer insectkleurig en grauw van allerlei deeltjes die je al rijdend oppikt. Gewoon vies dus.
Ik had al verschillende middeltjes geprobeerd, ook speciale leerreinigingsmiddeltjes die een kapitaal kosten maar niet echt werken.
Vandaag Vanish geprobeerd, je weet wel, dat spul in dat roze potje.
Papje gemaakt en dat er met een borsteltje op gesmeerd, en borstelen maar.
Het viel me direct op, dat het sopje erg goor werd, dus het deed wel degelijk iets.
Even een tijdje laten inwerken, en e.e.a. er met een natte lap afgeveegd.
De hardnekkige plekken nog even een keer herhaald,
en ik zal niet beweren dat het jack als nieuw is, maar wel stukken beter toonbaar dan voorheen.
Het jack hangt nu te drogen op een koele en geventileerde plek,
en kan dan vervolgens weer in het leervet.
Wat mij betreft een aanrader!
 
Meteen de vrouw maar even ge-appt met de vraag of we dat spul hebben :) Heb ook van die witte vlakken op m'n pak die eerder grijs/grauw/ranzig zijn dan nog wit. Wel even het proberen waard, al wil ik nog steeds een nieuwe scoren voor de start van volgend seizoen, hoe schoon en mooi die er dan ook uit ziet :P
 
Meteen de vrouw maar even ge-appt met de vraag of we dat spul hebben :) Heb ook van die witte vlakken op m'n pak die eerder grijs/grauw/ranzig zijn dan nog wit. Wel even het proberen waard, al wil ik nog steeds een nieuwe scoren voor de start van volgend seizoen, hoe schoon en mooi die er dan ook uit ziet :P
Tja, nu heb je mooi het excuus voor een nieuw pak weggewerkt... -O-
 
Goed spul, gebruik het ook zo af en toe.

Heb er wel mijn favoriete Maiden shirt mee verneukt, vetvlek ingesmeerd en vergeten.
Na een avondje inwerken kon ik hem weggooien, zwart werd roodachtig |(
 
Goed spul, gebruik het ook zo af en toe.

Heb er wel mijn favoriete Maiden shirt mee verneukt, vetvlek ingesmeerd en vergeten.
Na een avondje inwerken kon ik hem weggooien, zwart werd roodachtig |(
je moet er wel even bijblijven voor het beste resultaat....
 
Tja, nu heb je mooi het excuus voor een nieuw pak weggewerkt... -O-

Dat valt wel mee, de voornaamste reden voor het vervangen is dat vanwege de sportactiviteiten van het afgelopen jaar zit het pak niet meer. Kuiten & bovenbenen veel te strak erin en de rug is wat breder geworden waardoor ook dat niet meer lekker aansluit :P Dat is niet op te lossen met wat Vanish van het vrouwtje..
 
Dat valt wel mee, de voornaamste reden voor het vervangen is dat vanwege de sportactiviteiten van het afgelopen jaar zit het pak niet meer. Kuiten & bovenbenen veel te strak erin en de rug is wat breder geworden waardoor ook dat niet meer lekker aansluit :P Dat is niet op te lossen met wat Vanish van het vrouwtje..
Misschien Vanish op je kuiten & bovenbenen smeren en dan lang laten inwerken? O-)
 
Dat valt wel mee, de voornaamste reden voor het vervangen is dat vanwege de sportactiviteiten van het afgelopen jaar zit het pak niet meer. Kuiten & bovenbenen veel te strak erin en de rug is wat breder geworden waardoor ook dat niet meer lekker aansluit :P Dat is niet op te lossen met wat Vanish van het vrouwtje..
Wel hoor.
Eet maar eens een potje leeg. Binnen 2 weken pas je alles weer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan