Geen spanning meer op koppeling na vervangen koppelingsplate

RoyvE

Rookie
12 okt 2017
7
0
Utrecht
Beste allemaal,

Ik heb de koppelingsplaten incl veren vervangen van mijn 2009 Kawasaki ER6n. Ik heb inmiddels alles gemonteerd ( behalve olie bijgevuld ), en kom erachter dat er geen spanning meer zit op de koppelingshendel. Als ik de koppeling in knijp blijft deze dus tegen het handvat hangen...
Het veertje op de carter zit wel goed en levert ook kracht, maar niet genoeg om de kabel van de koppeling terug te trekken. Wat zou er voor moeten zorgen dat hier wel genoeg kracht bij vrijkomt, m.a.w. wat heb ik verkeerd gedaan tijdens de montage... :(

Alvast bedankt voor jullie reacties :).


Groeten Roy
 
636%2Bzx6r%2B05-06%2Bclutch.jpg


Zal wel in de as van de hevel zitten.
 
Ik weet niet of dat normaal ook moet, maar moet ik misschien de kabel opnieuw op spanning brengen aan de kant van de koppelingshendel? :)

altijd kabel weer op correcte speling brengen. aan hendel of hevel maakt niet uit, maar normaal stel je ruwweg af aan de hevel om daarna bij te regelen aan het hendel.
juist speling kabel = 1 a 2 mm (
 
Drukplaat een gat of meerdere gaten doordraaien geprobeerd?


Yes!!! Gelukt, ik had alles (voor inmiddels de 3x los gehaald ) nu voor de foto's, bij het terug monteren van de drukplaat ben ik wat aan het draaien en doen geweest, en nu werkt alles weer naar behoren!!!!

Dank jullie wel allemaal voor de reacties, mijn weekend is weer helemaal goed :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan