Geen straatversie RC211V

Geloof me nou...

dit waren de eerste foto's van de RCV211!!! Toen Doohan er voor het eerst mee mocht rijden.. kijk maar naar de staat van de motor, dit is de eerste versie... Nog voordat Rossi er ook maar één meter mee had gereden!!
Waarom zou honda dit soort geintjes uithalen dan, want ik kan dit nieuws nu al op meerdere sites vinden. Als de pers er achter zou komen dat het nep is zoals jij beweert dan denk ik dat honda zich niet echt populair maakt. En technisch gezien kan het toch niet zo moeilijk zijn om wat lampjes op zo'n ding te monteren?

edit: op de pics die ik kan vinden van eerdere tests van doohan maar ook van ukawa zit er steeds een andere uitlaat op als hier en meer sponsor stickers en natuurlijk loopt de bestickering op de voorkant verder door naar beneden.
 
Laatst bewerkt:
Nouja ik moet er erug hard om lachen!!

Dat sommigen van jullie zo makkelijk in de maling te nemen zijn zeg :+
Je mag er van denken wat je wilt maar ik weet 100% zeker dat dit gefaked is...
 
Dit is echt.....hij komt.....dat achterlichpartij is super..
misc.php



eeeehh maar als tie er is/komt,zal hij urrgg veel moeten kosten ;(
 
Er zijn toch regels in de MotoGP dat je geen produktietechnieken mag gebruiken ofzo? Zodat er geen superbikes zouden worden ingezet.
Dus als honda de motogp techniek gaat toepassen op produktiemachines dan zouden ze neem ik aan de regels overtreden.
En volgens mij zou zo'n fiets toch veelste duur worden, kijk maar wat een sp1 nu al moet kosten en wat je er voor krijgt.
:^
 
Dit is echt.....hij komt.....dat achterlichpartij is super..



eeeehh maar als tie er is/komt,zal hij urrgg veel moeten kosten ;(

Denk dat dat wel meevalt. Wat minder carbon, wat minder exotische metalen und klaar is Honda-San.

Maar ja, eerst maar eens afwachten....
 
Laatst bewerkt:
Nou hou allemaal met een ding even rekening, als Honda al van plan is dit ding op de markt te zetten zullen ze dit in dit stadium altijd ontkennen.
 
Luister nou, ze krijgen heel veel aandacht.
Hij is voor de acht uren van Suzuka.
die lampen zij echt
Honda liegt niet dat die niet op de markt komt, de regels van de GP eisen dat de gebruikte motoren prototype's zijn.
hij komt heus wel een keer
de vraag is alleen of dat dan voor een betaalbare prijs zal zijn.
 
Honda felt the special occasion merited an appearance by their newest MotoGP race machine. As the festival takes place on Saturday night, prior to Sunday's race, the RC211V has been furnished with headlights for the event.

Snappen we nu waarom er lampen gemonteerd waren.

Was een festival en Doohan reed s'avonds wat rondjes als promotie.

En omdat hij ook graag iets ziet, hebben ze even wat lampjes gemonteerd.

Dat gezeur over nep...
 
ut zou wel heel cool zijn als ie die bij de cealer zou komen te staan, maar ook erg duur, en als de motor net zo op de toppen rijd als in de motogp dan betekent dat ook erg veel duur onderhoud.
 
Terug
Bovenaan Onderaan