Geen verlichting triumph tiger 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

lelijk hoofd

MF'er
26 okt 2005
94
0
Utrecht
Beste forummers,
ik heb zaterdag een mooie triuph tiger gekocht van een particulier.
Thuis gekomen (uiteraard!) kom ik erachter dat ik geen goede voorverlichting heb! de 2 kleine lampjes branden wel maar de stadsverlichting en het grootlicht doen het niet! :(
Nu heb ik de voorkant gedemonteerd om te kijken of de 2 hoofdlampen ok waren, dit blijkt zo te zijn. Verder heb ik de zekeringen bekeken maar die zijn ook allemaal goed. Alle aansluitingen zijn prima, geen corrosie of iets dergelijks....
Ook als ik de pass schakelaar van de verlichting indruk gebeurt er niets. Ik heb de schakelaars uit elkaar gehaald maar er niets aan te zien, geen corrosie ofzo. Heeft iemand een idee wat ik over het hoofd kan zien???
Alvast bedankt! Groet Sander
 
Dat scheelt je een hoop benzine.

Je zegt dat je de zekeringen en lampen hebt bekeken, om het echt zeker te weten is het verstandig om nieuwe zekeringen en lampen te gebruiken.

Mocht dat niets opleveren zul je met een universeel meter aan de slag moeten denk ik om te kijken of je spanning meet. Het enige wat ik dan zou kunnen bedenken is een draadbreuk... maar waarschijnlijk zijn er hier motorfiets mechaniciens die er meer van af weten. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan