Geen verlichting triumph tiger 2004

lelijk hoofd

MF'er
26 okt 2005
94
0
Utrecht
Beste forummers,
ik heb zaterdag een mooie triuph tiger gekocht van een particulier.
Thuis gekomen (uiteraard!) kom ik erachter dat ik geen goede voorverlichting heb! de 2 kleine lampjes branden wel maar de stadsverlichting en het grootlicht doen het niet! :(
Nu heb ik de voorkant gedemonteerd om te kijken of de 2 hoofdlampen ok waren, dit blijkt zo te zijn. Verder heb ik de zekeringen bekeken maar die zijn ook allemaal goed. Alle aansluitingen zijn prima, geen corrosie of iets dergelijks....
Ook als ik de pass schakelaar van de verlichting indruk gebeurt er niets. Ik heb de schakelaars uit elkaar gehaald maar er niets aan te zien, geen corrosie ofzo. Heeft iemand een idee wat ik over het hoofd kan zien???
Alvast bedankt! Groeten Sander
 
Schakelt je verlichting bij zo'n fiets normaliter niet automagisch in als je het contactslot aan zet én de motor loopt?

Zoja dan zul je het in je contactslot óf de dynamo aansluitingen moeten gaan zoeken.
 
Je dimlicht staat aan zodra je het kontakt aan doet.
Als beide lampen branden, dan heeft iemand er een relais tussen gezet.
De signaal knop doet dan ogenschijnlijk niet veel.

Je grootlicht moet het wel echt doen als je met de knop dit inschakelt.
Anders moet je tocht echt de lampjes en/of draden gaan checken..
 
Bij lopende motor doet de verlichting ook niks.
Enig idee waar het relais zou moeten zitten? Onder het zadel zitten 2 zwart witte kunststof doosjes, opgehangen in rubbers. 1 rubber is gescheurd en het doosje zit nu vast met een tierap
Misschien is 1 van deze defect??
 
Terug
Bovenaan Onderaan