Geen zin meer in motorrijden. No more

*O* VRIJDAG *O*

Helmmetvliegen7.jpg


Ik noem het kunst

:+
 
Het is natuurlijke selectie.
De zwakken vliegen laag en langzaam en gaan dood.
De sterken vliegen hoger en overleven.
Op die manier houden wij motorrijders de hoeveelheid vliegjes in balans.
 
GATVER :r DE GATVER :r DE GATVER :r Ik zit hier letterlijk ter plekke t kokhalzen.. wat ziet je helm er RANZIG uit :/

Iewwww.. bahhhhhhh


ow ff :W :W al doe ik t nu op een vrijdags topic met een misselijk gevoel :r
nou nou nou....

de helm is alweer schoon hoor!!!

Ik heb hem helemaal schoongelikt!!! :9 :9
 
is ook wel een beetje zonde om die vliegjes niet op te eten.

waarom zou dat anders zijn dan een stukje biefstuk...
 
Ik wil er altijd zoveel mogelijk raken, heb er zelfs een groter ruitje voor gekocht... :)
En dan bij thuiskomst tellen eejj... weer 659 geraakt, allemaal bonuspunten...
 
Ik wil er altijd zoveel mogelijk raken, heb er zelfs een groter ruitje voor gekocht... :)
En dan bij thuiskomst tellen eejj... weer 659 geraakt, allemaal bonuspunten...
659 is trouwens een loosy score :W

helemaal als je al valsspeelt met een grotere ruit -O-

[me="Ted"]laat zich er maar niet over uit over hoe ik over zulke types denk :r[/me]
 
Laatst bewerkt:
ik geef die vliegen altijd een beter leefklimaat, door het ventilatie sleufje komen de geselecteerde deelnemers altijd binnen in mijn helm zodat we vervolgens samen kunnen gummen :) dat is nog eens hart voor de medevlieg hebben :Y

en ben ik ze zat... dan adem ik gewoon uit door m'n mond en vallen ze vanzelf via de onderkant weer eruit *D









vrijdag 8-)
 
ik geef die vliegen altijd een beter leefklimaat, door het ventilatie sleufje komen de geselecteerde deelnemers altijd binnen in mijn helm zodat we vervolgens samen kunnen gummen :) dat is nog eens hart voor de medevlieg hebben :Y

en ben ik ze zat... dan adem ik gewoon uit door m'n mond en vallen ze vanzelf via de onderkant weer eruit *D









vrijdag 8-)


_O- _O-
 
Was pas op National Geographic ofzo: Als er vanaf nu géén insecten meer zouden zijn, dan zou de hele mensheid binnen 5 jaar uitgestorven zijn!!

Gaan jullie ze ff doodrijden :X :X fokking niet normaal..
 
Was pas op National Geographic ofzo: Als er vanaf nu géén insecten meer zouden zijn, dan zou de hele mensheid binnen 5 jaar uitgestorven zijn!!

Gaan jullie ze ff doodrijden :X :X fokking niet normaal..

Whoot??

Dus ik voel me terecht schuldig! B|

Is toch fokking niet normaal joh! -O-
 
Soms lift er wel eens eentje een hele tijd mee. Dan crashes ze op je helm of pak.........maar sterven niet, in plaats daarvan hebben ze de (enigste) dag van hun leven!!
Met die mini vleugeltjes zullen ze zelf nooit die 240 km/u halen.
 
Laatst bewerkt:
NEEEE... WIJ MOTORRIJDERS DOEN EEN GOEDE JOB. WIJ ZIJN PARACIETEN VERDELGERS. ALS WIJ NIET RIJDEN WORD DE WERELD OVER GENOMEN DOOR DIE KLEINE KUT VLIEGJES ENZO !!!!!!!!!!!!!!!!! SAVE THE WORLD ! RIDE YOUR BIKE !!!!!

(wat een geschreeuw)
 
Terug
Bovenaan Onderaan